מבזקיםמשפטי/פלילי

בעל פיצרייה הורשע בביצוע מעשה מגונה בשלוש נשים

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את אליעזר דלאל, מבעלי פיצריית "ו", בביצוע שלוש עבירות של מעשה מגונה, בשלוש מתלוננות, ששתיים מתוכן היו קטינות בעת האירוע.

במהלך שנת 2019 הגישה עו"ד לילך כץ, מפרקליטות מחוז ת"א פלילי כתב אישום נגד הנאשם במסגרתו נטען כי הנאשם פנה למתלוננת, החל לשוחח עמן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו. במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, ביצע בהן הנאשם מעשים מגונים ולא פסק מכך גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים אלו ורצונן ללכת.

במסגרת הכרעת הדין קבע בית המשפט : "לצד התרשמותי הבלתי אמצעית וממהימנות ואותנטיות גרסת המתלוננות ומהראיות התומכות בה, מבחינת גרסת המתלוננות אף עולה כי קיים דמיון רב ובולט בין מעשי הנאשם המתוארים על ידי כל אחת מהן, המעיד על דפוס פעולה דומה…. כך המתלוננות כולן עברו בסמוך לפיצרייה, הנאשם העיר להן הערה הנוגעת לביטחון העצמי שלהן על מנת למשוך את תשומת לבן ובעקבות כך נכנסו עמו לפיצרייה. כולן נשים צעירות…. במהלך המפגש בפיצרייה החל הנאשם לגעת במתלוננות בדרך של עיסוי. לאחר שהביעו התנגדות למעשיו ושיקפו בפניו שהמגע אינו נעים להן, הנאשם התרחק וניתק מגע, אך לאחר מכן שב ונגע במתלוננות מעל בגדיהן, בחזה, בבטן ובישבן מספר פעמים והתחכך בהן עם איבר מינו… לשתי המתלוננות א.י ונ.ר אמר הנאשם לאחר המקרה שלא יספרו על כך לאיש…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות תוך שהוא דוחה את טענותיו של הנאשם, אשר בין היתר טען כי מישהו "בונה לו כיפה אדומה" וכי היו מחדלים בחקירה.

4_5913453815155133439 (1)
אילוסטרציה. קרדיט: freeimages
Back to top button