מבזקיםצבא וביטחון

אופקים: נפתחה נקודת שיטור קהילתי בשכונת מישור הגפן

נקודת שיטור קהילתי חדשה נפתחה בשכונת מישור הגפן באופקים. הנקודה, בניהולו של השוטר הקהילתי יוסף זריהן, נמצאת ברחוב התירוש 13, ותעסוק בין היתר ביישוב סכסוכים בין שכנים, קרובי משפחה ועוד, בייעוץ טרם הגשת תלונה במשטרה, וכיו"ב.

בנוסף, יופעלו בה בין היתר תכנית מיל"ה (מובילים יחד למען הנוער) לשינוי דפוסי התנהגות של נוער עובר חוק ונוער בסיכון, ופרויקט "שחקים" המיועד לבני נוער מכל חלקי האוכלוסייה, במטרה להקנות ערכים הקשורים לכבוד האדם, הכרת הארץ, הכרת משטרת ישראל וערכיה.

"העירייה מקנה חשיבות רבה לחיזוק כל נושא הקהילתיות ברשות", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "פתיחת נקודת שיטור קהילתי בשכונת מישור הגפן היא חלק מחיבור הקהילה לפעילות של הרשות, למערך ההתנדבות, לתחושת השייכות וכמובן – לשיטור הקהילתי, שכל מטרתו היא לצמצם ככל האפשר סכסוכים בין שכנים ומחלוקות בין תושבים שונים. השוטר הקהילתי, יוסף זריהן, מתמחה במיוחד בפעילות מסוג זה, עבר הכשרה ייעודית לשם כך ומומלץ לפנות אליו בכל דבר ועניין רלוונטי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"זוהי נקודת משטרה לכל דבר ועניין", הוסיף מפקד משטרת אופקים, סנ"צ ניבי אוחנה. "החיבור בין עיריית אופקים שנרתמת לכל דבר, לבין תחנת אופקים, הוא מתנה יוצאת דופן, שמהווית מודל ארצי לשיתוף פעולה בין שלטון מקומי למשטרה. קיבלנו כאן עזרה רבה בכל דבר, כמו בכל בקשה בה פנינו, וזאת מתוך הבנה של הצרכים של התושבים".

"נקודה מעין זו מצמצת פשיעה ומעבירה לתושבים בשכונות מסר, ובזכות ההירתמות של העירייה – המקום גם מסמל משהו יוצא דופן – הרוח של תושבי אופקים", סיכם אוחנה. "אנחנו נמצאים בתור הזהב של העיר, ומשטרת אופקים ביחד עם הרשות משתלבת בו וממשיכה להיות חלק מהקידום הקהילתי של העיר".

צילום: דוברות עיריית אופקים
צילום: דוברות עיריית אופקים
צילום: דוברות עיריית אופקים
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח