חדשות הארץמבזקים

"כאב גדול": חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי בן 37 מדימונה מת במפתיע

צוותי מד"א הוזעקו ביום שישי האחרון לרחוב הרבי מילובביץ בשכונת השחר בדימונה בעקבות דיווח על אירוע ירי.

הצוותים שהגיעו לזירת האירוע לא האמינו למראה עיניהם, החובש הבכיר נמצא במקום ללא רוח חיים. אין חשד לפלילים.

חובש בכיר במד"א, אלדד צרפתי בן 37 החל את דרכו בארגון בשנת 2011 ובמהלך השנים התקדם והפך לנהג ניידת טיפול נמרץ וחובש בכיר. בנוסף, התנדב במשטרת התנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשפחה, חברים ומכרים של אלדד ז"ל הוכו בתדהמה בעקבות לכתו בטרם עת.

חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי ז"ל

זירת האירוע בדימונה. צילום: חדשות הדרום 24

פאראמדיק מד"א אורגד כהן וחברו הקרוב, ספד לו: "אנחנו בכאב גדול. איבדנו חבר קרוב ועובד מקצועי ויוצא דופן. אלדד היה חייכן ובעל נפש עדינה ואהובה. במהלך שנות פעילותו במד"א הוא הציל אלפי מטופלים בדימונה ובסביבה והוא אהב מאוד את המקצוע ואת העשייה למען האנשים. יהי זכרו ברוך".

מנהל מרחב נגב במד"א, שמעון אלקובי: "מגן דוד אדום איבד בכאב גדול עובד ותיק, מסור ואהוב – שתמיד חיפש כיצד להציל חיים ולעבוד בצורה המקצועית ביותר שניתן. פטירתו היא אבדה מצערת וכואבת למשפחת מד"א, ששולחת תנחומים גדולים למשפחתו".

אליאל פחימה ספד לו: "אלדד אח יקר יוצאת השבת ואני גולל את הפיד שלי והלב מסרב להאמין תודה על כל מה שנתת לעולם הרפואה עכשיו ילוו אותך לעולם הבא המצוות והחסדים שעשית בכל ימי שנותייך אח יקר שמור עלינו מי למעלה תתפלל עלינו שה' יתן לנו כח להציל עוד חיים אח יקר!!! תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים אמן!!"

שי שורדקר כתב: "אח יקר…חבר ילדות שלי ,איך אפשר לסכם ככה את זמננו .. אין ספק שתחסר לי מאוד, התקופות, הישיבות, השיחות שלנו והמפגשים יחד כל המשפחה … אתה היית חבר למופת . תמיד היית זמין בשבילי . השארת לי חור בלב עצוב מאוד".

שמעון כהן כתב בעצב: "אלדד אני לא מאמין שאני כותב עליך. אתה אדם שדאג להרים לכולם את החיוך והנה אנחנו עצובים שאתה לא כאן איתנו. תודה לך על כול רגע שהיית איתנו. תודה על דאגה ברגעים קשים. כול כך אוהב אותך ולא רוצה להאמין".

אלדד ז"ל הותיר אחריו אם, אח, אישה ושני ילדים.

הלווייתו תתקיים הערב בשעה 19:00 בבית העלמין בדימונה.

צילום: פייסבוק שמעון כהן
חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי ז"ל
Back to top button