מבזקיםפוליטי / מדיני

המכתב המרגש של כהנא לבנט: "התבוננתי בך מהצד וידעתי שאנחנו בידיים טובות"

סגן שר הדתות ח"כ מתן כהנא כתב היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו פוסט מרגש בו סיפר על החברות רבת השנים עם ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט וסיכם את תקופת כהונתו לאחר שנה.

"אחי, לא חשבתי שנצטרך לסכם את תקופת היותך ראש הממשלה ה- 36 כעבור שנה, אבל הנה אנחנו כאן. וכמו תמיד, אנחנו עם הפנים להמשך. נפגשנו לפני 32 שנה (פחות חודש) ומאז אנחנו חברים. את כל מה שראיתי בך כחבר לצוות בסיירת מטכ"ל, ראיתי בך גם כראש הממשלה. רק הפעם בגדול. את הערכים. הציונות. אהבת עם ישראל. המדינה לפני הכל. את המנהיגות, הנחישות, הדבקות במשימה. ההסתכלות הרחבה והירידה לפרטים. וגם לפעמים את הריצה קדימה כשלא כולם עומדים בקצב. (שוב) זכיתי להיות שותף בכיר לדרך. התבוננתי בך מהצד וכמו אז, ידעתי שאנחנו בידיים טובות. כמו אז ישבנו ביחד וחשבנו על הדברים. כמו אז הקשבת וקיבלת החלטות." כתב כהנא לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט.

"בשנה הזו" הוסיף כהנא, "הבאת לידי ביטוי את הערכים עליהם גדלנו בבני עקיבא ובישיבה התיכונית. את הערכים של החיבור, האחדות והממלכתיות. כדי לדבוק בערכים האלה נדרשת ליישם את כל מה שלמדנו בשירות הצבאי. אל מול המתקפות הארסיות שעברת השנה, נדרשו כוח הרצון ונחישות של ברזל עליהם גדלנו ביחד ביחידה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום כתב: "נפתלי אחי היקר, היה לי הכבוד. אני בטוח שתמצא את הדרך להמשיך לתרום לעם הנפלא שלנו. אני בטוח שתמצא את הדרך לשרת את עם ישראל. את המנגינה שלך אי אפשר להפסיק."

צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח