חדשות הארץמבזקים

תכירו: "השגרירות" של ישראל בטיקטוק – ארבע בנות שירות מהעדה הדרוזית

סגן שר החוץ, עידן רול, חנך ביום רביעי האחרון, ביחד עם ראש מועצת ג'וליס עו"ד ויסאם נבואני, מרכז לדיפלומטיה דיגיטלית בערבית במועצה המקומית ג'וליס, אשר יאויש על ידי בנות שירות מהעדה הדרוזית.

המרכז שנחנך הוא המרכז הדיגיטלי ראשון בישראל לדיפלומטיה ציבורית בשפה הערבית, והוא ישפר את יכולות משרד החוץ לפעול בזירת הרשתות החברתיות בערבית נוכח האתגרים הניצבים בפני מדינת ישראל ברשת.

צילום: דוברות משרד החוץ

את המרכז מאיישות ארבע בנות שירות מהעדה הדרוזית אשר בחרו במסלול של שירות לאומי בן שנתיים. מנהל המרכז הוא יועץ חיצוני בעל ניסיון בתחום הרשתות בערבית, אשר כפוף לצוות ערבית בחטיבה לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד החוץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לקראת פתיחת המרכז עברו בנות השירות הכשרות בדיפלומטיה דיגיטלית וקיבלו כלים מקצועיים וטכנולוגיים בתחומי דיגיטל, תקשורת, שיח ברשת, מאבק בהסתה ובתוכן מוטה נגד ישראל ויצירת תוכן עבור ישראל בשפה הערבית.

צילום: דוברות משרד החוץ

בחודש מרץ השנה החל המרכז להיות פעיל ובנות השרות מנהלות את חשבון הטיק טוק הרשמי של מדינת ישראל בערבית אשר זוכה לחשיפה למעלה מ-2 מיליון צפיות בחודש.

סגן שר החוץ עידן רול אמר כי "מהבניין הזה בג'וליס יוצאת בשורה אדירה לעולם. מכאן יוצא הסיפור הישראלי המגוון, אל מיליוני אנשים בעולם הערבי. השפה הערבית, שפת האם של ארבע הבנות המיוחדות הללו, היא הגשר של מדינת ישראל לעולם הערבי והבסיס של הקשר ההולך ופורח של ישראל עם מדינות המזרח התיכון. בנות שירות חכמות ומוכשרות כאלו, שמספרות על החיים בישראל מנקודת המבט האישית שלהן, הן הדרך הכי טובה לספר את הסיפור הישראלי ולהדהד אותו בעולם. תודה מיוחדת לראש המועצה עו״ד ויסאם נבואני על ההירתמות ולכל מי שיזם והגה את הפרויקט"

צילום: דוברות משרד החוץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח