כלכלהמבזקים

חברת הענק באייר תקים מרכז פיתוח בתחום אבטחת סייבר בישראל

משלחת בכירים מחברת "באייר" הגלובלית הגיעה השבוע (26-29.6) לישראל. הבוקר (רביעי) נפגשו בכירי החברה, שהגיעו לישראל על רקע החלטת החברה על הקמת מרכז סייבר ורצונה של החברה להכיר טוב יותר את שוק הסייבר הישראלי, עם מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא. במסגרת הפגישה, דנו הצדדים בתוכניות משרד הכלכלה לעתיד, דוגמת פרויקטים ציבוריים ובאפיקים ואפשרויות לשיתופי פעולה.

בימים אלה מקימה החברה, כאמור, מרכז פיתוח לאבטחת סייבר בישראל, שישולב ביחידת הסייבר העולמית של באייר. המרכז בישראל, אשר יוקם במשרדי החברה הראשיים שבהוד השרון, יפעל ליצירת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות בתחום הסייבר ובין היתר יצור חיבורים מול שלוחותיה ברחבי העולם.

באייר היא חברה גלובלית בתחום מדעי החיים, הפועלת בשלוש חטיבות – חטיבת תרופות, חטיבת חקלאות, וחטיבת תכשירים רפואיים. באייר ישראל הוקמה בשנת 2008 כחברת בת בבעלות מלאה של תאגיד באייר העולמי ומיוצגות בה שלוש החטיבות ופעילותיהן. החברה בישראל מעסיקה כ-150 עובדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החברה, שעוסקת במחקר ופיתוח, נסחרת בבורסה בפרנקפורט, טוקיו, ניו יורק ואיטליה, מעסיקה כ-100 אלף עובדים ב-83 מדינות ברחבי העולם. היקף הכנסות החברה עמד בשנת 2021 על כ-44.1 מיליארד אירו והיקף השקעותיה במחקר ופיתוח נאמד ב 5.4 מיליארד אירו.

לדברי הוגו האגן, מנכ"ל החברה בישראל: "עבור באייר, כחברה העוסקת במו"פ בתחומי הליבה של מדעי החיים, האפשרות להשתלב באקוסיסטם הייחודי של ישראל בתחומי הסייבר לצד תחומי החדשנות ברפואה ובפיתוח חקלאי, היא הזדמנות להשתלב כשחקנים בשוק הישראלי ולייצר ערך מוסף עבור באייר ועבור האקוסיסטם".

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא: "ישראל היא מוקד עליה לרגל של חברות רב לאומיות ואין ספק כי חיבורים מסוג זה תורמים לתעסוקה, לחדשנות, לתדמית ישראל ומושכים השקעות בינלאומיות נוספות. נמשיך לייצג כאן את החדשנות הישראלית במיטבה ולחבר בינה לבין חברות מובילות, אנו מברכים את ההתרחבות של חברת באייר בישראל ופועלים עבור חיבורים דומים נוספים בעתיד".

צילום: גדעון שרון

Back to top button