חדשות הארץמבזקים

"אנו שמחים על כך שחברת בן אנד ג'ריס העולמית חזרה בה מניסיון החרם"

יצרנית הגלידות בן אנד ג'ריס חזרה בה היום (רביעי) מהחלטתה להחרים את אזור יהודה ושומרון ולא למכור שם את מוצריה. מועצת יש״ע שפעלה רבות בנושא, מברכת על ההחלטה.

ממועצת יש"ע נמסר כי החברה ספגה נזקים תדמיתיים והפסדים כספיים רבים בעקבות החלטתה ובירכה על השינוי: ״אנו שמחים על כך שחברת בן אנד ג'ריס העולמית חזרה בה מניסיון החרם, ומברכים את הנהלת החברה בישראל על המאבק וההצלחה. מועצת יש"ע פעלה רבות בנושא, כולל פגישות עם גורמי השפעה בארץ ובחו״ל, כדי לגרום לחברה לעצור את ההחלטה הבזויה. אנחנו שמחים שהצדק ניצח. בן אנד ג׳ריס ספגו מפלה ציבורית וגם נזקים כספיים אדירים, והבינו שלהחרים את יהודה ושומרון זו החלטה אנטישמית שיש לה מחיר יקר. חשוב שחברות אחרות ילמדו את האירוע וימנעו מגורמים אנטישמיים וארגוני חרם להשפיע על החלטותיהם".

התאחדות התעשיינים ואיגוד המזון של התאחדות התעשיינים מסרו בעקבות ההסכם, כי הם מברכים על תום הסכסוך וההגעה להסכמה. ד"ר רון תומר נשיא התאחדות אמר: ״אנו מברכים על כך שהמחלוקת הגיעה לפתרונה. חברת יוניליבר העולמית השכילה להוביל להבנה והסכמה, אל אף עמדת מייסדי המותג, בדרך של שיח ולא בדרך של החרמות. דרך החרם אינו מקובל עלינו ולעולם לא תהיה הדרך לפתרון סכסוכים, אלא רק תוביל להסלמתם. אנו מברכים ומחזקים את ידי אבי זינגר, זכיין 'בן אנד ג'ריס' בישראל, ושמחים כי כעת מוצרי החברה יוכלו להימכר בחופשיות בכל בית בישראל ומודים ליונילבר העולמית והישראלית שבחרו בדרך הנכונה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רועי חדי
Back to top button