מבזקיםמשפטי/פלילי

עורך הדין של העצור היהודי בשב"כ חושף פרטים חדשים על האירוע

האזרח היהודי שעצור בשב"כ הובא לפני זמן קצר (רביעי) לדיון בבית משפט השלום באשקלון. לאחר הדיון, שהתנהל הפעם בנוכחות העו"ד והחשוד בפעם הראשונה, לאחר שהוסרה מניעת המפגש עם עו"ד, חשף עו"ד עדי קידר פרטים חדשים על האירוע. לדבריו, בדיון התברר כי האירוע החל ביוזמת הפורעים הערבים אשר היו מצויידים בכלי תקיפה, עוד התברר כי גורמי ביטחון אשר הגיעו למקום האירוע, נאלצו לבצע ירי באוויר בכדי להרחיק את הפורעים הערבים מקבוצת הילדים.

"במהלך הדיון היום התברר שהגרסאות של מעורבים רבים, לרבות דבריו של החשוד, תומכות באופן מלא ומוחלט באירוע שכל כולו החל ביוזמת פורעים ערבים שהיו מצוידים בכלי תקיפה, שהתקיפו וזרקו אבנים", סיפר עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את החשוד, לדבריו "ברור לחלוטין שהצורך של הנערים, של החשוד ואף של גורמי הביטחון שהגיעו ואף ביצעו ירי הוא ברור לחלוטין. ולכן בנסיבות אלה אין מקרה מתאים יותר לטענת הגנה עצמית. אני חושב שבית המשפט כבר הבין את זה, הימים שניתנו ליחידה החוקרת הם ימים שלטעמנו רק יחזקו את טענת החשוד ואני מקווה שהדבר הזה יביא בפועל לחקר האמת ולשחרורו המוקדם מהר ככל שניתן", הוסיף קידר.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

בסיום הדיון, האריכה שופטת בית משפט השלום באשקלון, מירב עמר כהן, את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי הבא, וזאת בכדי לאפשר למשטרה למצות את החקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ארגון חוננו
Back to top button