מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו בתיעוד: מבצע אכיפה משולב כנגד תחנות דלק שפעלו בניגוד לחוק ברהט

כוחות משטרה גדולים בשיתוף גורמי אכיפה אזרחיים בהם: מס הכנסה, חברת חשמל, חוליית אכיפה תשתיות מדור הגנת הסביבה, מנהל הדלק והגז, משטרה ירוקה, כב"ה, רמ"י, מג"ק, פשטו על שלוש תחנות דלק שפעלו בניגוד לחוק בעיר רהט.

במהלך הפעילות נמסרו קנסות על סך 138,560 ש"ח, נגבו חובות על סך 102,000ש"ח, נשאבו 11,868 ליטרים של דלק ונתפסו והוחרמו ארבעה מיכלים ושלוש משאבות. כמו כן בוצעו שלושה ניתוקי חשמל שחוברו באופן פירטי לתחנות הדלק תוך סיכון הסביבה ובניגוד לחוק.

כלל הממצאים הועברו להמשך טיפול משפטי ביחידות השונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפעילות המבצעית בוצעה במסגרת מבצע "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית שמטרתה חיזוק המשילות וההרתעה. בפעילות האכיפה המשולבת עם גורמי האכיפה האזרחיים לקחו חלק שוטרי תחנת רהט והיחידה הטקטית של מג"ב דרום בליווי והנחיית תביעות רישוי מחוז דרום, משרד חילוט מחוז דרום ופרקליטות אזרחית דרום.

במשטרה מדגישים כי "עיסוק בדלק ללא רישיון ובאופן לא חוקי, הובלתו והתקנתו בניגוד לחוק, מהווים סכנת חיים ממשית לציבור, ועלולים לגרום לפציעות קשות ולמוות, בדגש על אותן תחנות שפועלות בסמיכות לבתי מגורים. מיקוד האכיפה המשולבת על כלל היבטיה הנה חלק מאתגר מתמשך, תוך הפעלת יכולות, אמצעים ושיתוף רשויות אכיפה נוספות למען בטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button