מבזקיםספורט

היסטוריה לכדורגל הישראלי: נבחרת הנוער העפילה לגמר היורו

בפעם הראשונה בתולדותיה, נבחרת הנוער של ישראל העפילה לגמר היורו לנבחרות עד גיל 19 זאת לאחר שניצחה במשחק מול הקבוצה היריבה – צרפת.

ישראל תתמודד בגמר שייערך ביום שישי מול נבחרת אנגליה, שניצחה את איטליה ולה ישראל הפסידה בשבת בתוצאה 1:0.

במשחק הערב ישראל עלתה ליתרון 1-0 כבר בדקה ה-30 כשהבלם הצרפתי סולימאנה טורה הבקיע שער עצמי. בדקה ה-57 עלתה ישראל ליתרון כפול לאחר שאל ים קנצפולסקי מהפועל תל אביב כבש שער בנגיחה מקרן. בדקה ה-61 נבחרת צרפת צמצמה בחזרה את היתרון אחרי שער של אלן וירג'יניוס שהביא לתוצאה 2-1 שנשמרה עד לסוף המשחק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב לניצחון ואמר: "היסטוריה על המגרש! ברכות לנבחרת הנוער על הישג עצום ועל עליה לגמר היורו. אמונה, נחישות וחיבור אדיר הם הסיפור של הנבחרת שמוביל אופיר חיים. חבורה של צעירים שהוכיחו על המגרש כמה הם אלופים. גאים בכם!"

יו״ר ההתאחדות אורן חסון בסלובקיה אמר כי "לפעמים נגמרות המלים. ובכל זאת – לב ענק, דרך, השקעה, כישרון נדיר, אמונה וגאווה. אושר עבור הכדורגל שלנו, המדינה שאנחנו כל כך אוהבים ומליוני הישראלים והישראליות שלא יודעים נפשם מרוב אושר. והכי חשוב, נבחרת שמאמינה ומתעקשת לחלום הכי גבוה שאפשר. בשישי כולנו יחד מהפתיחה ועד הסיום."

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ברכות לנבחרת הנוער על נצחון היסטורי בחצי גמר אליפות אירופה על צרפת, אחת מהנבחרות החזקות ביבשת. כולנו עומדים בגאווה ומריעים לשחקנים, למאמן ולצוות המקצועי. אני בטוח שתמשיכו לייצג את המדינה בכבוד במשחק הגמר ביום שישי ובהמשך באליפות העולם לנוער. מצפה לחזרתכם עם פתיחת העונה לקבוצות הליגות המקצועניות".

Back to top button