טכנולוגיהמבזקים

הסטארט אפ שמגייס 21 מיליון דולר כדי לגלות לחברות למה לקוחות קנו אצל מתחרים

חברת הסטארטאפ Konnecto, שפיתחה פלטפורמה המאתרת חולשות במסעות צריכה דיגיטליים ומספקת המלצות ותובנות לשיפורן, השלימה גיוס של 21 מיליון דולר בסבב A. הגיוס הובל על ידי קרן PeakSpan Capital מניו יורק ובהשתתפות המשקיעים הקיימים TPY Capital, Mindset Ventures, SeedIL, Differential Ventures. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-29 מיליון דולר.

קונקטו פועלת בתחום האופטימיזציה של שיווק ומכירות, ומפתחת מודלים הממפים אוטומטית את מסעות הצריכה שגרמו לצרכנים לקנות ממתחרים. כך ניתן לזהות את הנקודות המשמעותיות בהן צרכן החליט להתקדם עם קנייה מהמתחרה, וקונקטו מנגישה ללקוחותיה המלצות יומיות לפעולות שיווקיות שסוגרות פערים אל מול מתחריהם במטרה למשוך את הצרכנים מהמתחרה. הפלטפורמה של קונקטו לא דורשת אינטגרציות ולא מבוססת על cookies. אלא מתבססת על ניתוחי דאטאסט התנהגותי, המכיל מיליארדי אינטראקציות דיגיטליות שעברו אנונימיזציה.

לקוחות החברה, בהן קוקה קולה, מרצדס בנץ, לגו, מיי הריטייג', eToro ורבים נוספים מקבלים מדי שבוע המלצות מעשיות לשיפור פעילותן השיווקית ולהגדלת המכירות תוך צמצום ההוצאות השיווקיות. קונקטו שילשה את היקף לקוחותיה בחצי השנה האחרונה ועובדת כיום עם חברות רבות מ-Fortune 500, לצד חברות הייטק וסטארטאפים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החברה מעסיקה 30 עובדים במרכז הפיתוח בישראל. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת פעילות החברה עם פתיחת משרדים בניו יורק וגיוס צוותי שיווק ומכירות מקומי, גיוס כוח אדם נוסף בישראל, פיתוח טכנולוגי של הפלטפורמה והרחבת בסיס הנתונים.

לדברי ארז נחום, מייסד משותף ומנכ"ל קונקטו: ״בעולם שבו כולם משתמשים באפליקציות שנותנות המלצות ברמה היומית לניהול התזונה, לבחירת מוזיקה ועוד. אנשי שיווק ומכירות מחפשים את אותה עזרה בקבלת החלטות עסקיות שיעזרו לשפר את האפקטיביות השיווקית שלהם ולהגדיל מכירות. המטרה שלנו בקונקטו היא למצוא להמליץ להם כל יום על ההזדמנויות הכי גדולות להשקעה, על ידי ניתוח מעמיק של דפוסי התנהגות קנייה חיצוניים שאין להם גישה אליהם. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להגדיל את צוותי הדאטא סיינס והפיתוח על מנת לבנות מודלי חיזוי נוספים, ולהוסיף סוגי המלצות חדשות לצוותים שונים בארגונים.״

לדברי דניאל מיכאלי, מייסדת משותפת ו- CRO בחברה: ״המשבר בשווקים והחשש מהמיתון הביאו משקיעים רבים וצוותי הנהלה בסטארטאפים ובחברות גדולות לאבד סבלנות. ובצדק, בעקבות חוסר היעילות במאמצי השיווק, וממשחק הניחושים הבלתי נגמר איתו מתמודדים צוותי שיווק כל יום. דווקא עכשיו, הצורה בה הפלטפורמה שלנו יודעת לנתח בצורה הכי מדויקת מידע שלא קיים אצל הלקוחות ולספק להם המלצות ממוקדות בלי צורך באינטגרציות או בניתוח מידע מהצד שלהם, מאפשר לנו לעזור לחברות בכל הגדלים לשפר תוצאות וליעל את המאמצים.״

"הובלנו את סבב ה-Seed של Konnecto, ובשנים שחלפו מאז ראינו איך החברה עוקפת כל פרמטר אותט ציפינו לראות", אומר גיא ימין, מייסד ושותף בקרן TPY Capital. "הצוות הצליח בבניית מוצר העונה על בעיות קריטיות עבור מחלקות השיווק בחברות, ובנה בסיס לקוחות נאמן בקרב מותגים גלובלים. הבסיס להשגים אלה הוא בתרבות שאינה מתפשרת בהבנת השוק בו החברה פועלת, חדוות עשייה אמיתית, והתנהלות יעילה מבחינת שימוש במשאבים, גם כאשר לא זה היה הסטנדרט הרווח בתעשייה. אנו נרגשים לקראת ההתרחבות הצפויה ב- Konnecto בעקבות סבב הגיוס האחרון."

צילום: קונקטו

Back to top button