מבזקיםמשפטי/פלילי

פעילות משולבת נגד סרבני מס: 16 רכבים ואופנוע עוקלו מאום אל פאחם

במסגרת המאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה, רשות המסים ומשטרת ישראל ערכו לפנות בוקר (שלישי) מבצע משותף באום אל פחם, במסגרתו נתפסו ועוקלו 16 רכבים, ואופנוע אחד.

הפעילות התמקדה ב-13 סרבני מס, חלקם גם יעדים של המשטרה, אשר צברו חובות בהיקף כולל של כ-6.8 מיליון ₪ למע״מ, מס הכנסה מסמ"ק. זאת למרות פעילות עובדי מע"מ חדרה יחד עם עיריית אום אל פחם לעידוד הסדרת חובות בתנאים מקלים לחייבים בעיר, אותה לא ניצלו סרבני המס.

במסגרת המבצע, פשטו עובדי מע"מ חדרה יחד עם אנשי יחידת האכיפה הצפונית של רשות המיסים (הוצל״פ חיפה), יחידת חקירות מע״מ חיפה-הלבנת הון, שוטרי מרחב מנשה ולוחמי מג"ב של משטרת ישראל על בתיהם של החייבים. במהלך החיפושים נתפסו ועוקלו 16 רכבים, מתוכם 3 רכבי יוקרה, ואופנוע אחד. החקירה נגד החייבים עודנה בעיצומה, וכנגד חשוד אחד אף הוצא צו מעצר והוא הובא בפני שופט לצורך שחרור בתנאים מגבילים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל ורשות המיסים מסרו כי הם ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן וזאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית.

צילום: דוברות רשות המסים
צילום: דוברות רשות המסים
צילום: דוברות רשות המסים
Back to top button