חדשות הארץמבזקים

המו"מ כשל: המורים ישביתו את הלימודים בכל רחבי הארץ

הסתדרות המורים ונציגי האוצר נפגשו היום (שני) ואתמול, בניסיון לגשר על המחלוקות ולסיים את העיצומים של המורים, על מנת לסיים את שנת הלימודים כסדרה.

על פי הודעה שפרסמה הסתדרות המורים לפני זמן קצר, הניסיונות לא צלחו. עובדי ההוראה ימשיכו מחר את העיצומים וישביתו את הלימודים בכל רחבי הארץ.

בהסתדרות המורים התייחסו לפגישה שהתקיימה עם האוצר ולכשלון בניסיון להגיע להסכמות: "הסתדרות המורים חוזרת לנקוט בצעדים ארגוניים חריפים לאחר שפקידי האוצר הודיעו כי לא יוכלו לתת הצעה גבוהה יותר מ-8,600 לעובד הוראה מתחיל וכמה מאות שקלים לעובד הוראה ותיק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הישיבה, שהתקיימה הבוקר במשרדי הסתדרות המורים, בהשתתפות מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר, הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן ומזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הסתיימה ללא תוצאות, כשהאוצר מתבצר בעמדתו להעלות את שכר עובדי ההוראה רק במעט. בהסתדרות המורים סירבו בתוקף להצעה שאין בה שום בשורה אמיתית לעובדי ההוראה ואין ביכולתה להציל את מערכת החינוך מהמצב הקשה בו היא נמצאת." הוסיפו בהסתדרות המורים.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד התייחסה להחלטה ואמרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר וההצעה היחידה שהם שמו היא פשוט לעג לרש. לפקידים שם לא אכפת מכלום. לא מחינוך, לא מהתלמידים ולא מההורים. אנחנו חוזרים ומזהירים שלמרות נסיונות רבים שלנו ומחוות של רצון טוב כגון הפסקת העיצומים, האוצר מתעקש לא לפתור את המשבר ומוביל את ישראל לכאוס גם בשנת הלימודים הבאה. אני קוראת שוב לראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, ולשר האוצר, אביגדור ליברמן, להתערב אישית במו״מ ולדאוג שפקידי האוצר יחליפו דיסקט ויראו את טובת מערכת החינוך והמדינה לנגד עיניהם״.

צילום: freepik
Back to top button