מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: מנהלת סירבה לאפשר לתלמידים לצאת ליום כייף והותקפה ע"י ההורים

בבית הספר נטעים ברמת גן אירע היום (שני) מקרה חמור שבו על פי החשד הורי תלמידים בבית הספר תקפו את המנהלת מרב שרייבר.

מבירור האירוע עולה כי הרקע לתקיפה לכאורה הוא סירובה של המנהלת לאפשר לילדי ההורים שהתעמתו איתה לצאת ליום כייף, זאת בשל בעיות משמעת של אותם ילדים.

לפי החשד, ההורים הטיחו במנהלת מילים קשות ותקפו אותה באלימות. בנוסף, הבטיחו לה כי ידאגו שבשנה הבאה היא לא תישאר בתפקידה ותסיים את היום באמבולנס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המנהלת לא חשה בטוב ופונתה באמבולנס לבית החולים כשהיא סובלת מדפיקות לב חזקות, חולשה וסחרחורות. לאחר ששוחררה מבית החולים היא אף גילתה שצמיג מכוניתה נוקב.

לבית הספר הוזעקה המשטרה אך זו טרם פתחה בחקירה עד להגשת תלונה.

טלי טל, אחותה של מנהלת בית הספר הגיבה לאירוע הקשה והגיבה על כך בעמוד הפייסבוק שלה: "מדינת ישראל משלמת פרוטות למורים, מפריטה את החינוך בשם גמישות פדגוגית ניהולית ומפקירה את המורים והמנהלים לאלימות תלמידים והורים. בית ספר נטעים וקהילתו יודעים להקיא מקירבם התנהגות מסוג זה, אבל כולנו – בשם ילדינו ונכדינו צריכים להבין שהחינוך ברבים ממוסדותינו הוא עלוב ומדכא. נוהגים לכנות זאת, שלא בצדק – עולם שלישי. ברבות ממדינות "העולם השלישי" יש הרבה כבוד למורה ולמחנך. לקרוא ולא להאמין".

בשל האירוע ועד ההורים של בית הספר הכריז כי הלימודים מחר יחלו בשעה 09:00.

בהנהגת ההורים בבית הספר גינו את האירוע ומסרו: " הנהגת ההורים מגנה את האירוע החמור, וקיבלה החלטה להשבית את הלימודים מחר לשעה. כוחה של קהילת נטעים נמדד ברגעים יפים של מעורבות ושיתוף פעולה, אבל גם במצבים בהם צריך לממש באופן חד וברור ערכים ונורמות התנהגות, בהתאם לקוד האתי שלנו: לא לאלימות, כן לכבוד הדדי ולסובלנות".

בית הספר נטעים ברמת גן. צילום: פייסבוק
Back to top button