בריאותמבזקים

בכרמל מובילים ברפואה בינלאומית

הכנס הבינלאומי המכוון של החברה לקריוכירורגיה (רפואת הקור) בהשתתפות מומחים מכל רחבי העולם הסתיים השבוע בהצלחה. הכנס נערך השנה לציון 50 שנה להיווסדה של החברה הבינלאומית לרפואת הקור.

את הכנס הפיק וארגן בהצלחה רבה פרופ' ירון הר- שי, מנהל המחלקות לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי כרמל ובמרכז הרפואי לין של הכללית המכהן כנשיא החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה. "המידע הרב שהוצג בכנס יוסיף ידע מקצועי מגוון ומתקדם בהבנת הבסיס המדעי של רפואת הקור וישפר את הטיפול בחולים הסובלים מגידולים ממאירים ושפירים " הסביר פרופ' הר- שי.

פרופ' ירון הר שי. צילום: אלי דדון

הקריוכירורגיה (רפואת הקור) הינו תחום טיפולי רפואי כירורגי מתקדם המאפשר באמצעות שימוש בהזרקת חנקן נוזלי בטמפרטורות מאוד נמוכות לגרום להקפאה והסרה של נגעים וגידולים סרטניים מגוף החולה. עם התקדמות ופיתוח תחום הקריוכירורגיה בעולם ניתן כיום לטפל ולהסיר גידולים סרטניים ממגוון רחב של אזורים פנימיים בגוף תוך סיכונים וסיבוכים נמוכים, כמעט ללא תופעות לוואי ועם אחוזי הצלחה גבוהים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' ירון הר-שי הנשיא הבינלאומי של החברה ומי שנחשב ממציאי ומפתחי השיטה בעולם פיתח גם בעצמו שיטת הקפאה ייחודית ומוצלחת לטיפול בצלקות היפרטרופיות וקלואידיות בעזרת מחט מקפיאה.

בכנס הרצו נשיאי החברה לשעבר ונשיאי הכבוד של החברה מיפן, סין ואוסטריה וכן הרצאות אורח של הנשיא של החברה לקריוביולוגיה פרופ' גרג פאהי וכן פרופ' ג'נט אליוט, חוקרת בעלת שם ועורכת העיתון המדעי החשוב ביותר בתחום CRYOBIOLOGY.

הנשיא הר שי ונשיאי העבר מסין יפן ואוסטריה בכנס. צילום: אלי דדון

בנוסף במהלך הכנס רופאים ומדענים מרחבי העולם כגון: מצרים, סין, אוקראינה, רוסיה, ארגנטינה, ישראל ועוד הציגו עבודות מחקר חשובות ופורצות דרך בתחומי הרפואה השונים כגון: רפואת עור, לבלב, מוח, כבד, ריאות, גניקולוגיה, אונקו-אורתופדיה, הדמיה, קריו-אימונולוגיה, שימור רקמות בקור ועוד.

פרופ' הר שי סיכם את הכנס ואמר " אני מאמין כי הבשורה והחדשנות שמביאה איתה רפואת הקור בעולם מיושמים בחדרי הניתוח בישראל וברחבי העולם ומסייעים לטפל באלפי מטופלים הסובלים מגידולים ממאירים ושפירים".

לאתר החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה כנסו ל : http://isc.csimit.cn

פרופ' הר שי בחדר הניתוח. צילום: אלי דדון
Back to top button