חדשות חוץמבזקים

ארבעה הרוגים ועשרות פצועים בקריסת יציע בקולומביה – צפו בתיעוד הדרמטי

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו היום (ראשון) לאחר שיציע קרס בתוך זירת מלחמת שוורים בעיירה אל אספינל, דרומית לבירה בוגוטה שבקולומביה.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, ישנם למעלה מ- 70 פצועים באירוע ובין הפצועים לפחות 30 במצב קשה והמספר עוד צפוי לעלות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מושל מחוז טולימה, חוסה ריקרדו אורוסקו אמר לתקשורת המקומית כי "יש ארבעה הרוגים בשלב זה, שתי נשים, גבר וילד קטן. בנוסף יש פחות או יותר כ-30 פצועים במצב קשה. זה דיווח ראשוני ועדיין מעבירים פצועים. אנחנו הולכים לבקש את השעיית כל האירועים האלה, שמסכנים חיי אדם ומעודדים התעללות בבעלי חיים".

רס"ן לואיס פרננדו ולז, מנהל ההגנה האזרחית של טולימה אמר כי "אנחנו לא יודעים כמה אנשים יש עדיין מתחת להריסות. כפי שניתן לראות בסרטונים כמעט כל היציע היה מלא באנשים והוא קרס."

הנשיא הנבחר, גוסטבו פטרו, כתב בטוויטר: "אני מקווה שכל האנשים שנפגעו מהתמוטטות היציע יחלימו במהרה. זה כבר קרה בעבר ואני מבקש מראשי הערים לא לאשר הופעות נוספות עם מוות של אנשים ובלי חיים", סיכם.

בתיעוד הדרמטי נראה היציע בן השלוש קומות שעמוס באנשים קורס אל תוך המגרש בו נראים מספר אנשים מתעמתים עם שור במרכז הרחבה. כאשר היציע החל להתמוטט נראים הנוכחים במגרש נמלטים על נפשם בבהלה. אם לא די רק באסון של הקריסה שעמו מתמודדים הרשויות כעת מתברר כי אחד השוורים נמלט מהזירה. בעיתון הקולומביאני "אל טימפו" (El Tiempo) דווח כי "השור מהקרב נמלט מהזירה ובעירייה הוכרז על כוננות."

חבר מועצת העיר, איוון פרני רוחאס, הזהיר כי בית החולים ושירותי האמבולנס של העיר נמצאים בלחץ חמור. "אנחנו זקוקים לתמיכה מבתי חולים ואמבולנסים שכנים. אנשים רבים עדיין צריכים לקבל טיפול", אמר.

הסרטונים הופצו ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button