מבזקיםתאונות דרכים

בן 25 נהרג ו-7 נפצעו קשה ובינוני בתאונת דרכים סמוך לצומת גורל בדרום

תאונת דרכים קטלנית אירעה הערב (ראשון) בין שני כלי רכב פרטיים סמוך לשעה 22:30 בכביש 40 מצומת גורל למחלף להבים.

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת רהט, בפיקודו של להב איברהים אבו ענים, הוזנקו למקום וזיהו תאונה קשה בין שני כלי רכב פרטיים, כשאחד הרכבים הפוך על הצד ובתוכו שלושה לכודים.

לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכבות באמצעות כלים הידראוליים יעודיים, כשבמקביל מבצעים פעולות עיגון וייצוב הרכב מחשש שיתהפך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוחמי האש חילצו מהרכב את הלכודים והם הועברו לטיפול צוותי הרפואה בזירת התאונה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 25 שחולץ מאחד מכלי הרכב כשהוא ללא סימני חיים והעניקו טיפול רפואי לשבעה פצועים.

לאחר הטיפול הרפואי הראשוני בזירת התאונה פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע גבר כבן 40 במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, חמישה פצועים באורח בינוני בגילאי 25-40 עם חבלות בפלג גופם העליון ופצוע נוסף כבן 30 באורח קל.

החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואוריאל כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מהרכבים היה על גדר ההפרדה כשחלק הפצועים שכבו על הכביש וחלק היו בתוכו. ברכב השני שהיה על צידו נלכדו מספר פצועים. במקביל לפעולות החילוץ התחלנו בטיפול רפואי ופינוי. בשלב הראשון, חמישה פצועים פונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד והאחרים במצב בינוני וקל. הפצועים הנוספים שהיו לכודים ברכב השני חולצו בהם גבר כבן 25 שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. שני פצועים נוספים באורח בינוני פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית חולים."

להב איברהים אבו ענים, מפקד האירוע האירוע מסר: "כשהגענו למקום זיהינו תאונת דרכים קשה מאוד עם מספר לכודים ונפגעים שהיו מחוץ לרכב, מיד התחלנו בפעולות חילוץ והעברנו את הפצועים להמשך טיפול רפואי, לצערנו נקבע מותו של אחד מהלכודים".

שוטרים נמצאים במקום התאונה הקטלנית ונפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.

צילום: רדאר
צילום: רדאר
צילום: רדאר
צילום: מתנאל בושרי – דוברות כבאות דרום
צילום: מתנאל בושרי – דוברות כבאות דרום
צילום: מתנאל בושרי – דוברות כבאות דרום
צילום: מתנאל בושרי – דוברות כבאות דרום
\

צילום: רדאר
צילום: מתנאל בושרי – דוברות כבאות דרום
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח