מבזקיםספורט

האיטלקי שזכה במונדיאל בדרך לחיפה: "מצפה לפגוש אתכם"

רגע אחרי שנבחרת הנוער של ישראל עשתה היסטוריה, כוכב עולמי בדרך לישראל, לחיפה. מדובר בכוכב נבחרת איטליה אנטוניו קבריני שיגיע ארצה במיוחד לאירוע 40 שנה למונדיאל של המלחמה – מונדיאל 82 ששוחק ביימי מלחמת שלום הגליל בו זכה קבריני יחד עם נבחרת איטליה.

קבריני אמר לקראת האירוע: "שלום חברים, בתאריך 7 ביולי אנחנו ניפגש באירוע מיוחד ומרגש בחיפה. נדבר על ספורט ובמיוחד נחגוג וניזכר בניצחון הגדול של נבחרת איטליה במונדיאל 1982. מצפה לפגוש אתכם , נתראה".

מדובר באירוע מיוחד שמקיימים מוזיאוני חיפה, שגרירות איטליה בישראל ומכון התרבות האיטלקי בחיפה בהשתתפות אנשי ספורט רבים לרבות השופט הבינלאומי ששימש כקוון בגמר מונדיאל 82- אברהם קליין, אנשי ספורט רבים לרבות יורם ארבל, נדב יעקובי, אורי לוי וערן ריקליס, שיספרו על האירוע, שרגעי השיא שלו התחלפו במראות המלחמה הקשה בלבנון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

40 שנה למונדיאל הבלתי נשכח- מונדיאל 1982 בספרד הנחשב עד היום בקרב חובבי הספורט הישראלים כמונדיאל של המלחמה. דווקא בימי חגיגת הכדורגל הכי גדולה בענף – רבים מהם לחמו בלבנון, במצב הטוב ראו משחק או שניים – אך ייתכן והחוסר הוא זה שהפך את המונדיאל ההוא לכל כך מיוחד בקרב מי שהיום בני 58 +. באירוע המיוחד, ב-7 ביולי בשעה 20:30 יתקיימו בחצר מוזיאון העיר חיפה סידרה של פאנלים מרתקים תחת הכותרת 'המונדיאל הבלתי נשכח' עם מי שהמונדיאל הזה היה עבורם אירוע בלתי נשכח על ציר הזמן. אורח הכבוד בערב החגיגי, הוא גיבור המונדיאל ההוא ומי שלקח חלק בזכייה האיטלקית – הבלם אנטוניו קבריני (אנטוניו היפה). במסגרת האירוע יתקיימו ארבעה פאנלים מרתקים: הדרך אל הגמר, השופט הישראלי שנגע בתהילה, הסרט גמר גביע וכאמור, שיחה עם 'אנטוניו היפה', בלם נבחרת איטליה במונדיאל 82'

יותם יקיר, מנכ"ל מוזיאוני חיפה: "לכל מי, שכמוני, זיכרונות קיץ 1982 עוד טריים במוחו, זו תהיה התרגשות עצומה לחזור אל התקופה ההיא. אני חושב שגם בני הדור השני, בוודאי מי שאוהב כדורגל, ייהנה מהחוויה יוצאת הדופן. תודה גדולה לשותפים שלנו בשגרירות איטליה ומכון התרבות האיטלקי בחיפה שאפשרו את קיום הערב הנדיר".

אנטוניו קבריני. צילום: אלבום פרטי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח