חדשות הארץ

התקדמות במו"מ עם המורים: "סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן"

הסתדרות המורים ונציגי משרד האוצר קיימו היום (ראשון) פגישה לאור שביתת המורים שהסתיימה ביום שישי עם חזרת הילדים ללימודים.

מהסתדרות המורים נמסר כי "הישיבה בין מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד והממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן הסתיימה.". מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד ציינה כי: "סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן. עדיין יש פערים משמעותיים בין הצדדים. הוחלט שמחר נשב שוב וננסה לגשר על הפערים".

צילום: דוברות הסתדרות המורים
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button