מבזקיםתאונות דרכים

בתוך שעה: שתי תאונות דרכים קטלניות בראש העין ובראשון לציון

שתי הולכות רגל נהרגו היום (ראשון) בתוך שעה בראש העין ובראשון לציון.

הולכת רגל כבת 80 נפגעה מאוטובוס בשדרות שלמה המלך בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א דניאל גפרי סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעות קשות בגופה לאחר שככה"נ נפגעה מאוטובוס. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממד"א נמסר: "בשעה 13:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שככה"נ נפגעה מאוטובוס בשדרות שלמה המלך בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 80 ללא סימני חיים וקובעים את מותה."

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה אספו ממצאים בזירה ועכבו לחקירה את נהג האוטובוס – תושב ראש העין בן 59 בחשד למעורבות בתאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות איחוד הצלה

מתנדבי זק"א שהוזעקו למקום אספו ממצאים בזירה וטיפלו בכבוד המת.

יורם שאלתיאל מתנדב זק״א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה מבוגרת כבת 80 שוכבת על הכביש מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית לאחר שככה״נ נפגעה מאוטובוס. עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית ופראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה."

צילום: דוברות זק"א

כעבור כשעה אירעה כאמור תאונת דרכים קטלנית נוספת. צוותי מד"א הוזעקו לדרך המכבים בראשון לציון, שם נפגעה אישה כבת 40 מרכב ונפצעה באורח אנוש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. שם למרבה הצער פעולות ההחייאה כשלו והצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה אספו ממצאים בזירה ועכבו לחקירה את נהג הרכב – תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו בחשד למעורבות בתאונה.

מתנדבי זק"א ישראל ממרחב שפלה פועלים בשעה זו בזירה – דואגים לניקוי הדם, איסוף הממצאים לקבורה ומסייעים לצוות בוחני התנועה.

צילום: דוברות זק"א ישראל
זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות זק"א ישראל
צילום: דוברות זק"א ישראל
צילום: דוברות זק"א ישראל
Back to top button