מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה עצרה חשוד נוסף במעורבות ברצח יוסי יוספיה ברמת גן

משטרת ישראל עצרה אתמול (חמישי) גבר בן 70, תושב חדרה בחשד למעורבות ברצח יוסי יוספיה בן ה-60 שאירע ביום שבת האחרון, ה-18 ביוני. על פי החשד הוא זה שהביא את כלי הנשק למכרו החשוד המרכזי, ממנו בוצע לכאורה הרצח.

החשוד המרכזי ברצח הנורא, אבי חתנו של המנוח טען בחקירה כי האקדח נמצא ברשותו מספר שנים ולא ידע שמדובר באקדח אמיתי. מעצרו הוארך השבוע בבית המשפט עד ליום שני הקרוב, (27.6.22) על מנת לאפשר למשטרה את המשך חקירתו כדי לברר את נסיבות האירוע ולבצע שחזור של הרצח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי המשטרה מסתמן כי הרקע לרצח הוא סכסוך משפחתי, שייתכן וקשור לגירושים בין ילדיהם של המנוח והחשוד במרכזי, ככל הנראה בנוגע להסדרי הראייה של הנכדים. המשפחות אינן מוכרות למשטרה או לשירותי הרווחה מאירועים בעבר ולא היה ידוע על סכסוך כלשהו בין הצדדים שיכול היה להתריע שאירוע כזה עלול להתרחש.

הדס, בתו של יוסי יוספיה סיפרה ביום האירוע כי אביה היה בבית הכנסת והחשוד ברצח ארב לו במדרגות הבניין והמתין שיגיע. בקומה התשיעית בבניין שם מתגוררת המשפחה, החל ויכוח בין הצדדים במהלכו יוסי נורה למוות. הדס הוסיפה לספר כי בעקבות הצעקות שנשמעו היא ואמה פתחו את דלת הבית ואז ראו את אביה שוכב על הרצפה ומתבוסס בדמו. היא ניגשה לעברו אבל אז לדבריה החשוד ברצח כיוון לעברה את האקדח ואמה משכה אותה חזרה פנימה לבית ונעלה את הדלת.

החשוד הנוסף שנעצר היום יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בעניינו.

יוסי יוספיה עם נכדו. צילום: באדיבות המשפחה
יוסי יוספיה. צילום: באדיבות המשפחה
זירת האירוע ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button