מבזקיםמשפטי/פלילי

בעלי רשת מרפאות מהשרון חשוד בהעלמת הכנסות: אביו ויועץ המס נעצרו

מיכאל גבעוני – הרשום כבעלים של חברת י.ש.ב.ג. ייזום, המפעילה מוקדי רפואה דחופה ומרפאות עבור קופות חולים – נעצר בחשד להעלמת הכנסות. יחד עימו נעצרו אביו – מאיר גבעוני, הרשום כשכיר בחברה, ויועץ המס שלו, דן יאקא – בחשד לסיוע לאחר להעלים הכנסות.

על פי החשד, מיכאל גבעוני לא דיווח לרשות המסים על משיכת סכום של 413,633 ₪ מהחברה לכיסו הפרטי. כמו כן, עלה החשד כי החברה רכשה בשנת 2014 דירת גן בהרצליה, בסכום של כ-3.2 מיליון ₪, והעמידה אותה לרשותו של מאיר גבעוני, אביו של הבעלים, מבלי לדווח על כך לרשות המסים. בנוסף, נחקר החשד שמאיר, אביו של מיכאל, רשום כשכיר בחברה בשל היותו פושט רגל, כאשר למעשה האב הוא הבעלים של החברה בפועל.

יועץ המס דן יאקא חשוד כי על אף שידע על משיכת הכספים מהחברה והעמדת הדירה לרשות האב, לא כלל אותם בדו"ח שהגיש בשם הבן. מהחקירה עולה החשד כי מיכאל ומאיר גבעוני שכרו את שירותיו של דן יאקא לאחר שרואה החשבון הקודם שלהם סירב להגיש דו"ח מבלי להתייחס בו למשיכת הכספים ולשימוש בדירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים נעצרו ביום שלישי בעקבות חקירה של פקיד שומה חקירות מרכז, אשר החלה בעקבות ביקורת של משרד המס המשולב של רשות המסים ברעננה. שופט בית משפט השלום בתל-אביב שחרר אותם בתנאים מגבילים והטיל צו איסור פרסום על שמם עד ליום חמישי בבוקר. החקירה נמשכת.

צילום: pixabay
Back to top button