מבזקיםצבא וביטחון

הנשיא הרצוג בטקס "מסדר כנפיים": "אני מזהיר את כל מי שחושב לנסות אותנו"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נאם לפני זמן קצר (חמישי) במהלך טקס ״מסדר כנפיים״ של קורס טיס 184 בבסיס חיל האוויר בחצרים.

בפתח דבריו התייחס הנשיא לסיום תפקידו של ראש הממשלה נפתלי בנט: "אני מבקש בהזדמנות הזו להודות לך – מכובדי ראש הממשלה נפתלי בנט. בשבוע הבא אתה עתיד לסיים את תפקידך. יהיו לנו עוד הזדמנויות להיפרד. שיתפנו יחד פעולה למען ביטחון ישראל, בהערכה הדדית ובחברות, כשטובת המדינה תמיד לנגד עיניך, ועל כך תודתי הגדולה."

עוד התייחס הרצוג למצב הביטחוני ולאיומים האיראניים כלפי ישראלים בטורקיה ואמר: "ביטחון אזרחי ישראל עומד למבחן יום יום. אתגרים רבים לפנינו, גלויים לעיני הציבור, וסמויים מהן. איראן שולחת זרועות ארוכות של טרור, לתוך ישראל, לגבולותינו, וגם למדינות אחרות. אין אף מדינה בעולם שהייתה נותנת לאזרחיה החפים מפשע להיות מאוימים אך ורק בשל זהותם. התבשרנו היום על ניסיונות לחטוף ישראלים ולפגוע בהם, והאמינו לי שזרועות הביטחון של מדינת ישראל פועלות 24/7, בפעולות סיכול ומניעה המזכירות לא אחת סרטי מתח ועלילה. בהם המציאות עולה לפעמים על כל דימיון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, שיגר נשיא המדינה איום לכל מי שינסה לפגוע בישראל: "אני מזהיר את כל מי שחושב לנסות אותנו. איננו עומדים בחיבוק ידיים למול האיומים. ישראל שומרת על חופש פעולה, ומבטיחה את האינטרסים הביטחוניים שלה. ידנו הארוכה תגיע לכל מקום שנבחר, בכל זמן שנבחר, ובכל דרך שנבחר."

נשיא המדינה אירח את חוג התנ"ך של מיזם 929
צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

Back to top button