חדשות הארץמבזקים

החל ממחר: הקפאת העיצומים במערכת החינוך

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) לעובדי ההוראה כי לאחר פגישה שקיימה עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, הוחלט על הקפאת העיצומים החל ממחר.

"עובדות ועובדי הוראה יקרים, לאור בקשתה של שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ולאחר פגישה עניינית שקיימתי היום עם הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן ופגישת המשך שתתקיים ביום ראשון הקרוב, החלטנו להקפיא את העיצומים החל ממחר, יום שישי 24.6.22 הלימודים יתקיימו כסדרם."

"אני רוצה להודות לכם על התמיכה, על ההתגייסות והעמידה האיתנה, אתם חוד החנית של מדינת ישראל ואני מתחייבת להמשיך לפעול למען הסכם שכר מיטבי לכולכם ולמען עתידה של מערכת החינוך. נמשיך לעדכנכם בהתפתחויות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון הגיבה להחלטה ואמרה: ״אני מברכת את מזכ״לית הסתדרות המורים יפה בן דוד על שנעתרה לבקשתי להקפיא את העיצומים. בכך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת ולהנות משלל הפעילויות החוויתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב. בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג.״

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button