כלכלהמבזקים

אל על חתמה על עסקה עם הפניקס במסגרתה תקבל הלוואה של 130 מיליון דולר

אל על וחברת הפניקס חתמו היום (חמישי) על עסקה, במסגרתה תעמיד הפניקס הלוואה בהיקף של 130 מיליון דולר. במסגרת העסקה הוקצתה להפניקס אופציה לרכישה של עד 25% ממניות חברת המועדון. באל על מדגישים את כניסתה של הפניקס כשותפה אסטרטגית במועדון. כמו כן, אל על מברכת על שילוב הכוחות הצפוי בעתיד בין שתי החברות למטרת שיפור חוויית הלקוח וגיוון הצעות הערך של שתיהן.

עסקה זו צפויה לחזק את הנזילות והאיתנות הפיננסית של החברה, להאיץ את יישומה של תוכנית ההבראה שנקבעה עם המדינה, וכן לאפשר השקעות דחופות ואסטרטגיות בצי המטוסים.

אייל בן סימון, מנכ"ל הפניקס: "עסקה זו שמייצרת לנו שותפות ארוכת טווח במועדון משקפת את האמון שיש לנו בדינה בן-טל, מנכ"לית אל על, ובהנהלת החברה. אנחנו שמחים ומברכים על שותפות זו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דינה בן-טל, מנכ"לית אל-על: ״העסקה עם הפניקס היא הבעת אמון של גוף מוסדי ישראלי מוביל בעתידה של החברה ובפעולות שלנו להבראתה. אני מקווה כי גופים מוסדיים נוספים יביעו עניין בהשקעה באל על אשר הוכיחה כי עוצמת המותג והביקושים אליו, הם יוצאי דופן במשק הישראלי. יתרה מזאת, עסקה זו מצביעה על פוטנציאל השווי הגלום באל על ובמועדון לקוחות הנוסע המתמיד שלה״.

עוד הוסיפה בן-טל: ״אני רוצה להודות ליו"ר דירקטוריון אל על מר עמיקם בן צבי ולבעלי השליטה על האמון והתמיכה עד להשלמת העסקה. תודה מיוחדת ליצחק (איציק) אליאב, סמנכ"ל הכספים של אל על, על הובלת תהליך מקצועי ומורכב, לרונן גלפרין מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ולאנשי הלשכה המשפטית ומשרדי עורכי הדין יגאל ארנון וש. הורוביץ שליוו את אל על בעסקה. כמו כן, אני רוצה להודות באופן אישי לאייל בן סימון, מנכ"ל הפניקס, לחגי שרייבר, מנהל ההשקעות הראשי של הפניקס, לדבורה מרגובסקי, מנהלת האשראי הלא הסחיר בהפניקס ולמשרד עורכי הדין גורניצקי שליווה את העסקה מטעמם. אני מאמינה כי מערכת היחסים עם הפניקס תצמח לשותפות חזקה וארוכת טווח״.

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח