מבזקיםפוליטי / מדיני

"אני מציע לכם קודם לא לכפות את דעתכם על הציבור החילוני"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני נשא היום (רביעי) דברים בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה המתקיים בירושלים.

במהלך הכנס אמר גפני כי "ועדת הכספים הפכה להיות בשנה האחרונה תת ביצוע של משרד האוצר, פקידי האוצר מחליטים לבדם מה לתקצב וכמה לתקצב, למי נותנים ולמי לא נותנים. נבחרי הציבור שנבחרו ונשלחו לשם כך לא רלוונטים בכלל, השר והפקידים מחליטים וועדת הכספים מאשרת."

עוד תקף גפני את שר האוצר ואמר: "ליברמן הוא שר האוצר הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל. אין לו רזומה אחד שהוא יכול להגיד שהוא עשה מאז שנכנס לפוליטיקה חוץ מלהעלות את יוקר המחיה באופן דרסטי שכבר אי אפשר לחיות פה, אסור שהאיש הזה יהיה בין מקבלי ההחלטות במדינת ישראל וזה מה שאני עושה ופועל גם ברגעים אלו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במענה לנושא הממ"ח אמר ח"כ גפני: "אין מציאות של ממלכתי חרדי ולא יהיה, זה תרתי דסתרי, גם אם יש היום קצת זה ייפסק. אני מציע לכם קודם לא לכפות את דעתכם על הציבור החילוני שילדיהם לא לומדים היום גמרא ותנ"ך מה שלמדו עד לפני 20 שנה בכל בתי הספר, ואחר כך תבואו אלינו ותנסו לכפות על הציבור חרדי שילמד לימודי ליבה. אל תנסו לשנות אותנו כי לא תצליחו."

צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה
צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה
Back to top button