חדשות הארץמבזקים

"מודיעה הנהגת ההורים הארצית בצער רב, כי שנת הלימודים תשפ״ב הסתיימה"

הנהגת ההורים הארצית, בראשות מירום שיף, פרסמה לפני זמן קצר (רביעי) הודעה בה היא מכריזה כי שנת הלימודים הסתיימה עקב אי ההסכמות בין האוצר להסתדרות המורים.

בתגובתם כתבו בהנהגת ההורים: "10 ימים אל תוך מציאות פארסה במערכת החינוך, מודיעה הנהגת ההורים הארצית בצער רב, כי שנת הלימודים תשפ״ב הסתיימה. זאת, בשל התנהלות משרדי הממשלה והסתדרות המורים שלא מצליחים להגיע לכדי הסכם."

עוד הוסיפו ואמרו כי "ההתנהלות אינה מכבדת את התלמידים והוריהם ופוגעת בהם במספר רבדים. כל משרדי הממשלה תרמו בנדיבות למחדל והתוצאה – הפקרת תלמידי ישראל ופגיעה בהורים העובדים ובמשק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמרו: "הנהגת ההורים הארצית מבקשת מהשלטון המקומי כי החל מיום ראשון הקרוב יפעל בית ספר של החופש הגדול במשך כל ימי השביתה הצפויים. הילדים אינם שק החבטות של אף ארגון עובדים ולא של הממשלה."

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

בהודעה נוספת שפרסמה הנהגת ההורים לפני מספר דקות נמסר כי "נוכח המשך העיצומים וההשבתות של מערכת החינוך, הפוגעים בתלמידים והוריהם, אני מבקש לחזק את ראשי הרשויות ובראשם את יו״ר מרכז שלטון מקומי חיים ביבס על שבהתמדה פועלים לשמירה על הילדים במסגרות מפוקחות, שיאפשרו להם לחוות את ימי סוף שנת הלימודים יחד. הנהגת ההורים הארצית תומכת בהעלאת שכרם של המורים וטיוב תנאי העסקתם, ופועלת ללא לאות לקידום הנושא. עם זאת, לא נאפשר פגיעה בתלמידים ועל כך אני מברך את השלטון המקומי והעומד בראשו, על היותם אחראיים."

Back to top button