חדשות הארץמבזקים

מרגש: סופיה עלתה מאוקראינה, קהילת חצור חגגה לה בת מצווה

אירוע מרגש במיוחד התקיים השבוע בחצור הגלילית, קהילת בית ספר אורט בחצור- ההורים, מורים, תלמידים, אנשי עסקים מרחבי הישוב וכלל תושבי חצור הגלילית הפיקו ונרתמו למען חגיגת בת המצווה של סופיה, נערה בת 12 שעלתה לארץ מאוקראינה בשל המלחמה המחרידה במדינתה.

כשהצוות החינוכי הבין כי בימים אלו סופיה חוגגת 12 מייד נכנסו לעשייה. לצד תכנון האירוע אספו תרומות מכלל העסקים הרלוונטיים ברחבי הישוב כאשר העסקים הגיבו ברוחב לב מה שאפשר לקיים חגיגת בת מצווה חגיגית ושמחה במיוחד עבור סופיה בת ה-12.

צילום: מועצת חצור הגלילית

על המבצע האנושי המרגש ניצחו מנהלת התיכון רינת ביטון ומחנכת כיתה ו'2 אלינור שחרור כשאליהן הצטרפו בעלי עסקים בקהילה המקומית אשר לא היססו לפני שנרתמו ועזרו – במוסיקה, באיפור, סידור שיער, באוכל וממתקים, בצילום ועוד ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אליקו רעות ושרית אלביליה, בעלי אולמי Amor דאגו להעמיד את אולם הארועים החדש לרשות סופיה בהתראה קצרה מאד ומאור לוי מ'זול שופ חצור' דאג שכלום לא יחסר כאשר אליהם הצטרפה שורה ארוכה של תורמים ממגוון העסקים בחצור הגלילית

"הקהילה שלנו גדלה וקולטת משפחות רבות בימים אלה – אבל האירוע של סופיה מחממם את הלב ומזכיר לכולנו שלנצח תישאר חצור הגלילית כמשפחה אחת גדולה. אין ולא יכול להיות תחליף לחום האנושי שיש לקהילת חצור הגלילית להציע, שמחתי לשמוע על היוזמה שצמחה ממערכת החינוך שלנו וכמובן שאף ברכתי את סופיה היקרה" אמר ראש המועצה שמעון סויסה. בסיום הערב ניתן היה לראות את אושרה של סופיה מהאירוע המיוחד ואף אפשר חיבור שלה ושל משפחתה לחברים לכיתה, לבית הספר ולישוב.

צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית

Back to top button