חדשות הארץמבזקים

הלידה המרגשת באמבולנס שנתרם ע"י ניצולי שואה

בני הזוג ניצולי השואה שמעון ליפשיץ וסוזנה אוגוסטה ליפשיץ-בראנד, עלו לישראל מבלגיה לפני כ-8 חודשים ביקשו לתרום סכום מכובד עבור מטרה טובה במדינת ישראל. לאחר זמן רב של מחשבה החליטו לתרום אמבולנס חדש למגן דוד אדום.

נכדם, חובש בכיר ומתנדב מד"א אברהם אפלבאום, נוהג באמבולנס שנתרם ע"י סבו וסבתו.

במהלך משמרת שגרתית עם אותו האמבולנס, הוקפץ אברהם יחד עם מתנדבת מד"א יעל מלכה לקריאה של אישה עם צירי לידה שכורעת ללדת בצומת עלי. הלידה עברה בהצלחה ולבני הזוג אברהם ומיטל מיארה נולדה תינוקת בריאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר ששמעו ההורים הנרגשים את הסיפור המיוחד של ניצולי השואה שהחליטו לתרום אמבולנס, אותו מתפעל נכדם בישראל – בחרו בני הזוג, תושבי היישוב הר ברכה, לקרוא לבתם השביעית – נטע, כמחווה וסגירת מעגל למען ניצולי השואה, שביקשו לנטוע שורשים למעשים טובים בארץ ישראל.

לאחר הלידה, התקיים מפגש מרגש בין הורי התינוקת הטרייה, חובש מד"א שיילד אותה וסבו וסבתו – שתרמו את האמבולנס בו נולדה נטע.

אברהם אפלבאום, נכדם של התורמים וחובש בכיר במד"א: "סבא וסבתא שלי התלבטו במשך זמן רב כיצד לתרום את הכסף למען מטרה טובה. לאחר מחשבה ממושכת, סבא קרא לי, הראה לי את הטלאי הצהוב שלו – וסיפר לי שהנאצים ניסו לרצוח אותנו בשואה וכנגד הוא רוצה להציל חיים בארץ ישראל ולתרום אמבולנס למד"א. לאחר הלידה המרגשת שהייתה אצלי באמבולנס, סיפרתי לסבא את הסיפור והוא התרגש ואמר לי 'בדיוק למען רגעים כאלה תרמנו את האמבולנס'. זה היה רגע מיוחד מאוד."

אברהם מיארה, האב המרוגש, סיפר: "ביקשנו להיפגש עם הסבא, הסבתא והנכד – על מנת להוקיר תודה למשפחה המיוחדת הזו. קראנו לתינוקת נטע, על מנת לציין את השורשים שניטעו עמוק במדינת ישראל וכאות תודה והוקרה עבורם. זה היה מפגש מיוחד ומרגש מאוד."

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח