מבזקיםמשפטי/פלילי

בעלי "הפורום" מואשם באונס: "הוביל את המתלוננות למשרדו וביצע את זממו"

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יוסי שוורץ, תושב עומר בן 60, שותף בבעלות של מועדון ה"פורום" בבאר שבע, המייחס לו שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, שוורץ ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים, לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הנאשם הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.

בהתאם לאישום הראשון, במאי השנה, בעל הנאשם את המתלוננת במשרדו, למרות שהיא אמרה לו מספר פעמים "לא" וניסתה להדוף אותו מעליה. על פי האישום השני, בקיץ 2018, ביצע הנאשם במתלוננת מעשה מגונה תוך שימוש בכוח והפנה כלפיה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני. כמו כן, במהלך שנת 2020, סיפק הנאשם סמים מסוכנים לשתי בנות שעבדו במועדון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התיק נחקר ע"י יחידת הונאה דרום.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ממועדון "הפורום" נמסר בתגובה לכתב האישום: "לאור ההתפתחויות האחרונות, מועדון הפורום מודיע כי יוסי שוורץ מפסיק לאלתר את כל פעילותו ובעלותו במועדון. לאורך 33 שנות קיומו, צוות מועדון הפורום פעל תמיד כמיטב יכולתו למניעת כל התנהגות בלתי הולמת, וימשיך לעשות זאת ולגנותה. זוהי לא דרכנו. מועדון הפורום הוא מוסד ישראלי ותיק, שמעסיק קרוב ל-400 עובדים ומעניק תעסוקה לאלפים נוספים, וימשיך לעשות הכל כדי להמשיך ולייצר תרבות איכותית וסביבה בטוחה למבלים שלנו. נמשיך לפעול למען הקהל הטוב בארץ".

צילום: ארנולד נטייב, רדיו דרום

Back to top button