חדשות הארץמבזקים

במד"א נפרדים משרון גרשוני ז"ל: "אישה מלאת עשייה חברתית ועזרה לזולת"

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתה של חובשת רפואת חירום שרון גרשוני ז"ל (52) שהתנדבה בתחנת מד"א בתל אביב. שרון ז"ל החלה את דרכה בארגון בשנת 2018, כשהצטרפה כחניכה לקורס החובשים הראשון של פורום עורכי דין מצילי חיים שקיים במד"א. שרון ז"ל נפטרה בסוף השבוע האחרון והובאה למנוחת עולמים אתמול (ראשון) בבית העלמין החדש רמת השרון.

חבר דירקטוריון במד"א וחובש רפואת חירום עו"ד יוסי ויצמן, חברה הקרוב של שרון ז"ל: "אני מכיר את שרון עשור, היא הייתה עורכת דין מבריקה ואישה מלאה בעשייה חברתית ועזרה לזולת. היא הייתה הראשונה שנרשמה לקורס החובשים לעורכי דין במגן דוד אדום והייתה מהבולטות בין החניכים. שרון אהבה אנשים, הייתה אישה עם לב ענק שהקדישה מזמנה ופועלה למען הכלל. בער בה הצורך לשפר את דור העתיד ולהתנדב מסביב לשעון. עשינו משמרות רבות באמבולנסים ביחד והיא תמיד חייכה למטופלים ושלטה בסיטואציה בצורה מקצועית ואחראית מאוד. כואב מאוד לאבד חברה, קולגה ושותפה להצלת החיים. יהי זכרה ברוך".

דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א, ספד: "איבדנו מתנדבת יקרה ללב המרחב, מקצועית ומלאה ברוח עשייה ועזרה. לצד פעילותה האזרחית כעורכת דין מצליחה, שרון ז"ל המשיכה להתנדב במד"א ותמיד חיפשה כיצד לתרום ולהציל חיים. היא הגנה על אנשים בעבודתה כעורכת דין והצילה חיי אדם רבים בהתנדבותה באמבולנסים במד"א. ת.נ.צ.ב.ה.".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חובשת רפואת חירום במד"א שרון גרשוני ז"ל

Back to top button