מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ביטון: נפגשתי עם שרת התחבורה, הפתרונות עדיין לא הגיעו

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, התייחס לפני מספר דקות (שני) לסוגיית רפורמת התחבורה הציבורית ואמר כי נפגש עם שרת התחבורה מרב מיכאלי וטרם נמצאו פתרונות.

"נפגשתי אתמול, בשעה חמש, לפגישה ארוכה וטובה עם שרת התחבורה. היה צריך לנקות שולחן מסוגיות שונות וקטנות של ועדת הכלכלה, שעלו במהלך הזמן. הבנו שנינו שיש פתרונות שניתן להגיע אליהם בהסכמה פשוטה, גם בסוגיית שכחת ילדים, בהשקעה בבטיחות בדרכים ברשויות מקומיות – כשיושבים ומדברים בארבע עיניים מתקדמים." אמר יו"ר הוועדה.

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

"לצערי", הוסיף ח"כ ביטון, "בסוגיית התחבורה הציבורית הפערים גדולים. השרה הציעה הצעה, אני הצעתי הצעה אחרת ואני לא מפרט משום כבוד השיחה הפנימית. העובדה היא שהפתרונות עדיין לא הגיעו. ביקשתי שנמשיך לחשוב כל אחד באופן יצירתי, מבחינתי כל פתרון שלא פוגע אנושות בפריפריה יהיה מקובל. ויתרתי על הסוגיה של הערך הצבור ובסוגיות רבות, אבל הסוגיה של הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות זה בנפשי ובנשמתי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: "אני מעריך את שר האוצר שמוכן לסייע ולספוג עלויות, כדי להביא את המשבר הזה לפתרון. אני מקווה שבשעות או בימים הקרובים ימצא פתרון מניח את הדעת, שיאפשר לרפורמה להתקדם ולמנוע פגיעה שכואבת לי באוכלוסיות המוחלשות. רוח הדברים שלי זה הליכה לפשרה והסכמות, תוך שמירה על עקרונות."

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button