מבזקיםספורט

בן 15 וחצי מאשקלון זכה באליפות אירופה בהורדת ידיים

אלוף אירופה בהורדת ידיים, נדב שלוש הגיע הבוקר (ראשון) ללשכת ראש העיר, תומר גלאם לקבלת תעודת הוקרה על הישגיו הבין לאומיים בתחום הורדת הידיים. נדב שלוש, בן 15 וחצי תלמיד בבית הספר אורט מקיף א', מכהן כאלוף ישראל בהורדת ידיים עד 75 ק"ג לנוער. התלמיד האשקלוני ייצג לאחרונה את מדינת ישראל והעיר אשקלון באליפות אירופה שהתקיימה השנה ברומניה. הוא זכה במקום הראשון עד 60 ק"ג באליפות אירופה לנוער, ביד ימין וביד שמאל.

בעוד מספר חודשים צפוי נדב לטוס ולייצג אותנו באליפות העולם 2022 שתתקיים בטורקיה. נדב החל להתאמן באופן קבוע לפני כשנה בחדר כושר 'ספורטר' ומתאמן יחד עם ניבחרת ישראל בפתח תקווה ברמה דו שבועית ואף יותר. כזכור, עיריית אשקלון, בהתאם למדיניות ראש העיר לעידוד וקידום ספורטאים מצטיינים, אישרה לאחרונה במועצת העיר את התמיכות בספורט בהן מלגות לספורטאים מצטיינים שמגיעות השנה בסכום שיא של חצי מליון שקלים, במטרה לקדם ולחזק את המצוינות הספורט ואת הספורט היחידני וההישגי בעיר.

ראש העיר, תומר גלאם הגיב לאירוע בהתרגשות וסיפר: "שמחתי לפגוש הבוקר את האלוף הצעיר, נדב שלוש שמייצג את העיר אשקלון ומדינת ישראל בכבוד רב ברחבי העולם. אני גאה לראות את דור העתיד של אשקלון שממצב את העיר על המפה הבין לאומית, כובש תארים ומשאיר את חותמו. יישר כוח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האלוף נדב שלוש התייחס לזכייתו ולמפגש עם ראש העיר: "מאוד התרגשתי מהזכייה באליפות אירופה ומהרגע בו הנפתי את דגל ישראל ונשמע ההמנון הישראלי. שמחתי לפגוש את ראש העיר תומר גלאם ולקבל ממנו הבוקר תעודת הוקרה."

צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח