מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך ב-9 ימים מעצרו של החשד ברצח אבי כלתו ברמת גן

תושב פתח תקווה בן 70 החשוד ברצח שאירע אתמול (שבת) ברחוב הרי הגלעד ברמת גן בו נורה למוות יוסף יוספיה בן ה- 60 על פי החשד בשל סכסוך על רקע גירושים בין בתו לבנו של החשוד ברצח, הובא היום לדיון בבית משפט השלום בתל אביב.

בדיון בבית המשפט טען החשוד כי חשב שהאקדח שבידו אינו אמיתי ושמדובר באקדח אוויר והביע חרטה על המעשה.

על פי התיאור של הדס, בתו של יוסף יוספיה שנרצח, החשוד ארב לאביה ששב מבית הכנסת וכשהגיע עלו יחד במעלית לקומה התשיעית שם הם מתגוררים. ביציאה מהמעלית, כל על פי התיאור, החשוד ביצע ירי לעבר אביה שהחל לצעוק לעזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא הוסיפה כי בעקבות היריות והצעקות שנשמעו אחותה ואמה יצאו מהבית לכיוון חדר המדרגות. אחותה ניסתה להגיע לאבא שהיה מוטל על הרצפה מדמם אבל אז הבחינה באבי בעלה כשהוא מכוון לעברה את האקדח ואמא שלה משכה אותה בחזרה פנימה אל תוך הבית ונעלה את הדלת. היא מציינת כי אם אמה לא הייתה מגלה תושייה באותו רגע ייתכן שהיו קורבנות נוספים באירוע. היא המשיכה לספר כי לאחר שהדלת ננעלה החשוד ביצע ירי של מספר כדורים לעבר הדלת ולאחר מכן חזר לבצע ירי באביה, "הוא וידא הריגה באופן אכזרי" סיפרה בדמעות.

הדס סיפרה כי בנו של החשוד ברצח ואחותה ניהלו זוגיות במשך 13 שנים כשתקופה האחרונה מצבו הנפשי הלך והדרדר עד כדי סבל של ממש שנגרם מכך לאחותה ולילדיהם. בשל כך החליטה לעשות מעשה ועזבה לבית הוריה ברמת גן.

בדיון האריך השופט את מעצרו של החשוד ב-9 ימים, עד לתאריך 27.6.22. כמו כן אסר בית המשפט לפרסם את שמו.

הרצח ברמת גן: החשוד בירי יובא להארכת מעצר בבית המשפט בתל אביב

זירת האירוע אתמול ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע אתמול ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח