חדשות הארץמבזקים

נסיון לינץ' בבנימין: "סינוורו אותנו עם לייזר, ופתאום חטפנו מטר אבנים"

משפחה מגוש שילה עשתה את דרכה הלילה לכיוון הישוב כוכב השחר. באמצע הדרך על כביש אלון - סמוך לכפר אל מועייר הם סנוורו בלייזר ירוק מכיוון הכפר ובלמו כדי להימנע מתאונה. את הלינץ' שחוו כמה רגעים אחרי, הם לא צפו. "ארבעה רכבים ערבים מקיפים אותנו, השמשה האחורית מתנפצת לרסיסים".

עמישב מלט, תושב גאולת ציון שבגוש שילה עשה את דרכו הלילה (שישי) יחד עם משפחתו לכיוון הישוב כוכב השחר. באמצע הדרך על כביש אלון – סמוך לכפר אל מועייר הם סנוורו בלייזר ירוק היישר אל תוך השמשה הקדמית, מה שהתברר כלינץ' מתוכנן היטב.

"אתמול בערב נסענו מגבעות שילה לישוב כוכב השחר", סיפר עמישב מלט, אב המשפחה שהותקפה. "באמצע הדרך, ממול הכפר אל מועייר אנחנו מסונוורים פתאום מלייזר ירוק. רכבים נוספים מסונוורים וכמעט עושים תאונה. אנחנו עוצרים בצד הדרך מתקשרים למוקד בנימין, ומעבירים להם מיקום של האירוע ותיעוד".

"אחרי מספר רגעים יוצאים לפתע לעברנו ארבעה רכבים מהכפר ומכאן מתחיל פשוט סרט אימה. ‏בום! השמשה האחורית מתנפצת, מטר אבנים מושלך עלינו מכל עבר", מתאר מלט את רגעי האימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו נוסעים במהירות חזרה לכיוון שילה, אך הערבים ממשיכים להשתולל עם המכוניות על הציר הראשי, ופשוט מפרקים כל רכב שנוסע על הכביש באבנים ובקבוקי זכוכית. רכב נוסף של תושבת כוכב השחר חוטף, ואנחנו מנסים לשמור על קשר עין ולהכווין כוחות". הוא מספר.

לדבריו, "רק כעבור ‏20 דקות מגיעים חיילים לשטח, ועד שהם מגיעים כל הציר מכוסה כבר באבנים ושברי בקבוקים. החיילים מגיעים ואומרים ש"אין להם מה לעשות". כלומר יש להם והם גם מאוד רוצים לעשות, אבל הם אומרים לנו שאסור ואין אישור לכלום. בקיצור תסכול ועצבים ב- 200 קמ"ש", מסכם מלט בכעס.

משפחה הותקפה בגוש עציון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח