מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב בית שמש יואשם בביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית של קטינות

חוקרי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, השלימו ביממה האחרונה את חקירתו של תושב העיר שנעצר לפני כשבוע בחשד שביצע מעשים מגונים והטריד מינית צעירות בעיר במהלך השבועות האחרונים. החשוד נחקר במשטרה גם בגין איומים כלפי בני משפחתו שבגינם נעצר. לבקשת חוקרי המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך במהלך השבוע החולף.

מחקירת התלונות שהוגשו במשטרה בעקבות המקרים שהתרחשו לאחרונה, כשחלקן הוגשו לאחר מעצרו ובעקבות פרסום מעשיו, עולה כי החשוד בשנות ה-20 לחייו, נהג להגיע למרכז מסחרי בעיר, שם איתר קורבנות פוטנציאליים. על פי החשד הוא ביצע באותן צעירות מעשים מגונים ואת חלקן אף הטריד מינית. באחד המקרים הציע על פי החשד לקטינות כבנות 13 הצעות מיניות תמורת תשלום כספי.

ביום חמישי שעבר (9.6) נעצר החשוד לאחר שהתקבל דיווח כי הוא מאיים לפגוע בעצמו ובבני משפחתו. שוטרי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד. באותה העת התקבלו במשטרה תלונות נוספות על עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית והחשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה גם בגין חשד לביצוע מעשים אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החקירה שהתנהלה במשטרה בשבוע החולף, נאספו תלונות נוספות, עדויות וממצאים, שהבשילו להצהרת תובע שהוגשה הבוקר בבית המשפט בדבר הכוונה להגיש נגדו על ידי הפרקליטות כתב אישום בימים הקרובים.

כמו כן, הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים, זאת עד לתאריך 21.6.22.

ממשטרת ישראל נמסר: "נמשיך לפעול נגד עברייני מין באשר הם, לחקור ביסודיות כל מקרה של פגיעה מינית בנשים ובפרט בקטינות, במרחב הציבורי ובכל מקום אחר."

אילוסטרציה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח