מבזקיםמשפטי/פלילי

רק בשל היותו יהודי: בן 21 מהשומרון מואשם בדקירת מתנדב בבית תמחוי

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד המאם סלימאן (21) מהשומרון, בגין עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה. זאת לאחר שהנאשם דקר אדם, שהכיר טרם האירוע, רק בשל היותו יהודי.

מהמתואר בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אורי גולדשטיין, עולה כי במהלך שנת 2021 הכיר הנאשם, את המתלונן אשר נהג להתנדב בבית תמחוי בתל אביב, אותו הנאשם נהג לפקוד. בין השניים התפתחו יחסי חברות במסגרתם נהג הנאשם להתארח בדירת המתלונן לסעוד במקום ולכבס את בגדיו.

החל מחודש מרץ 2022 פקדו את מדינת ישראל מספר אירועי טרור, שהתבטאו, בין היתר, בפיגועי דקירה וירי נגד אזרחים יהודים. על רקע האירועים גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לרצוח את המתלונן, וזאת בשל היותו יהודי וממניע לאומני-אידאולוגי ודתי. לאור האמור ביום 7.5.2022 בשעות הערב, כשהוא שוהה בישראל שלא כדין, הגיע הנאשם לדירתו של המתלונן וביקש להיכנס לדירה תוך שהוא מנצל את חברותם. המתלונן נעתר לבקשה ופנה לחדר השירותים שבדירה. אז ניגש הנאשם אל מטבח הדירה, נטל לידיו סכין ודקר את המתלונן בגבו וזאת בכוונה להמיתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלונן ניסה להתגונן נעל את דלת השירותים וקרא לעזרה דרך חלון השירותים. הנאשם ברח מהדירה כשהוא מותיר את המתלונן מדמם וכשהסכין נעוצה בגבו. המתלונן פונה לקבלת טיפול רפואי שם הוא נותח ואושפז למשך 7 ימים.

בבקשת המעצר ציין עו"ד גולדשטיין כי: "…מדובר בעבירה שנעשתה באלימות חמורה, באכזריות, תוך שימוש בנשק קר, ובשל היות המתלונן יהודי וממניע לאומני-אידאולוגי ודתי."

לנאשם יוחסו עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, שהייה בישראל שלא כדין.

Image by Click on 👍🏼👍🏼, consider ☕ Thank you! 🤗 from Pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח