חדשות הארץ
גבר בן 63 הוכש ע"י נחש בקיסריה, מצבו בינוני
גבר בן 63 הוכש לפני זמן קצר (שלישי) על ידי נחש ברחוב רוטשילד בקיסריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה במצב בינוני עם סימני הכשה ברגלו.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה