מבזקיםמשפטי/פלילי

שרה נתניהו: "לא אושפזתי באוסטריה, אינני חולת נפש"

רעייתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שרה, התייצבה הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב במסגרת תביעת הדיבה שהגיש בנימין נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בסך 837 אלף ש"ח.

אולמרט טען בשני ראיונות שהעניק לערוץ דמוקרטי.וי, ובתוכנית 'אופירה וברקוביץ’ בערוץ 12- כשנתניהו עוד כיהן כרה"מ- כי, “ראש הממשלה, רעייתו ובנו הם חולי נפש הזקוקים לטיפול פסיכיאטרי”.

שרה נתניהו השיבה בבית המשפט לשאלה האם אושפזה במסגרת טיפול נפשי בבית חולים באוסטריה בשנת 2020: "שקר מההתחלה ועד סוף. הביקור האחרון שלי באוסטריה היה ב-2001. אני יכולה לשלוח את הדרכונים שלי מהשנים הללו כדי שתראו את החותמות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתניהו הוסיפה: "אני מטפלת באנשים חולים. החברה צריכה להתבייש באנשים כמו ראש הממשלה לשעבר אולמרט שמתייגים אותם באופן שלילי."

קודם לכן, נתניהו אמר בבית המשפט: "הפרסומים האלה שקר וכזב וגרועים מזה. אין פה את המצב הרגיל שאנחנו מכירים מהפוליטיקה. זה פאסון דה פרלה. אני לא מכיר דבר כזה בין מנהיגים בעולם הדבר לא נאמר כהבעת דעה או כהכפשה. נאמר כקביעת עובדה קלינית".

עוד אמר נתניהו כי "הוא (אולמרט) רצה להראות עד כמה מחלת נפש זה דבר רע. שאתה אומר על מישהו שהוא מטורלל, זה כי אתה רוצה לפגוע בו. הכוונה שלו הייתה למנוע ממני להיות ראש ממשלה". נתניהו הדגיש כי, "אין לי שום היסטוריה פסיכיאטרית".

נתניהו הוסיף: "כשאולמרט אמר 'חולי נפש' הדברים לא נאמרו כהבעת עמדה, כפי שאולי נהוג בעולם הפוליטי כשמישהו אומר ׳פסיכי׳, ׳מטורלל׳, ׳משוגע׳; אלא כעובדה קלינית. כשראש ממשלה לשעבר אומר את זה על ראש ממשלה מכהן בזמן בחירות, מטרת הדברים היא לפגוע."

צילום: עומר מירון, לע"מ
Back to top button