טכנולוגיהמבזקים

סטארטאפ חדשני של יזמים ישראלים זכה בתחרות סייבר עולמית

Talon Cyber Security נבחרה ל"סטארטאפ החדשני ביותר" בתחרות שנערכה במסגרת כנס הסייבר העולמי RSA 2022 שנערכת השבוע בסן פרנסיסקו. לתחרות הגישו מועמדות מאות סטרטאפים בתחום הסייבר מכל העולם. צוות השופטים בחר בטאלון לאחר שהתרשם מהיכולות של הדפדפן הארגוני המאובטח שפיתחה החברה, הראשון מסוגו בעולם, והאפשרויות שהוא מקנה לעבודה היברידית מאובטחת.

התחרות היוקרתית RSAC Innovation Sandbox נערכת זו השנה ה-17 והפכה לפלטפורמה המובילה עבור סטארטאפים להצגת טכנולוגיות פורצות דרך שיש להן פוטנציאל לשנות את תעשיית אבטחת הסייבר. בין החברות שזכו בעבר Imperva, Phantom, Axonius, SECURITI.ai, ולאחרונה גם Apiiro.

לינדה גריי מרטין, סגנית נשיא ועידת RSA מסרה שכל החברות שהשתתפו השנה בתחרות הציגו פתרונות מקוריים לאיומי הסייבר. טאלון הדגימה גישה ייחודית הנותנת מענה לאחד מאתגרי האבטחה הגדולים ביותר איתם מתמודדים ארגוניים כיום, ואנחנו נעקוב אחר ההשפעה שתהיה לכך על התעשייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טאלון סייבר סקיוריטי הוקמה על ידי היזמים הסדרתיים עופר בן-נון, לשעבר מייסד ארגוס, המשמש מנכ"ל, ואוהד בוברוב, מייסד לקון מובייל סקיוריטי שנמכרה לצ'ק פוינט ומשמשCTO. החברה השיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח וגייסה סכום כולל של 43.5 מיליון דולר מקרנות ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר העולמית. הדפדפן TalonWork , המבוסס על כרומיום, מאפשר לחברות להגן ביעילות על כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד.

הפתרון של טאלון הוא דפדפן מאובטח לארגונים, המדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר. המוצר של טאלון מגן מפני שניים מהסיכונים המדאיגים ביותר לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי היום: מתקפות כופרה ואיומים פנימיים, שגורמים לדליפת מידע מהארגון, וזאת באמצעות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת למניעת דלף מידע יחד עם הגנה על הדפדפן שמהווה את מרחב העבודה. בטאלון מועסקים כיום למעלה מ-50 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל וצוות קטן בארה״ב והיא נמצאת במהלך של הכפלת כוח האדם.

"זה חלום שהתגשם עבורנו לקבל את תואר הסטרטאפ החדשני ביותר," אומר עופר בן נון מנכ"ל טאלון ומוסיף כי "זוהי עדות לטכנולוגיה החזקה שלנו, לחזון ולחשיבות הבעיה הנרחבת שאנחנו מציעים לה פתרון. גם המשך הדרך שלנו תהיה מאתגרת. הזכיה מעניקה רוח גבית לצוות ולאמונה ביכולת להביא לשינוי בעתיד העבודה ההיברידית בעולם."

סטארטאפ חדשני של יזמים ישראלים זכה בתחרות סייבר עולמית
צילום: Talon
Back to top button