איראןמבזקים

מפקד כוחות היבשה של צבא איראן: "אנחנו נשטח את תל אביב וחיפה"

מפקד כוחות היבשה של צבא איראן, תא"ל קיומארס חיידארי התייחס היום (שלישי) לדבריו של נפתלי בנט ראש הממשלה ואמר כי "הצבא האיראני יגיב לכל מקרה שהאויב יבצע טעות כלשהי. על פי פקודת הוד מעלתו מנהיג המהפכה האסלאמית סייד עלי חמינאי, אנחנו נשטח את תל אביב וחיפה".

עוד הוסיף כי "הישות הכובשת והציונית כבשה אדמות מוסלמיות ואדמות אלו יחזרו לחיק האסלאם בעוד פחות מ-25 שנה. ההישגים הצבאיים והביטחוניים שלנו כיום הם קוץ בעיני האויבים."

מפקד כוחות היבשה של צבא איראן, תא"ל קיומארס חיידארי

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת כי "השנה החולפת היא שנת מפנה באסטרטגיה הישראלית למול איראן. אנחנו רואים את העם האיראני האמיץ יוצא לרחובות באיראן ומפגין כנגד הדיכוי והעריצות של המשטר, נגד הרעב, נגד השחיתות שפוגעת בהם. אנחנו העלינו הילוך. מדינת ישראל בשנה האחרונה פועלת מול ראש התמנון האיראני ולא רק נגד זרועות התמנון כפי שנעשה משך העשורים האחרונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח/ לע"מ

בנט הבהיר כי "ימי החסינות, בהם איראן פוגעת ושוב פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע – הימים האלה תמו. אנחנו פועלים, בכל זמן ומקום, ונמשיך בכך. בשנים האחרונות, איראן חצתה שורה של קווים אדומים ובראשם באפריל אשתקד, כחודשיים לפני הקמת הממשלה, כאשר חצתה את קו 60% העשרת אורניום – ללא שום תגובה נגדית. עולם כמנהגו נהג. ישראל לא יכולה להשלים עם מצב כזה, ולא תשלים."

צילום: חיים צח/ לע"מ

בנט הזכיר גם את פגישתו עם ראש סבא"א ואמר: "ביום שישי האחרון פגשתי את מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) – ידידי רפאל גרוסי, ושוחחנו על כך. הוא הגיע לביקור בזק בישראל והבהרתי את העמדה של מדינת ישראל, והיא שאנחנו פועלים ונמשיך לשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול תמיד כנגד תכנית הגרעין האיראנית ככל שיידרש – עם הסכם, בלי הסכם, שום דבר לא כובל את ידינו. אנחנו לא רק אומרים את זה אלא גם מקיימים את זה. אנחנו מצפים שבמפגש מועצת הנגידים של סבא"א, שמתכנסת ממש היום ואתמול – תציב תמרור אזהרה ברור בפני המשטר בטהרן, ותבהיר לו כי אם ימשיך במדיניותו המתריסה בתחום הגרעין, הם ישלמו על כך מחיר כבד."

צילום וידאו: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

Back to top button