בריאותמבזקים

כ-50 חובשי רפואת חירום הצטרפו למערך הכוננים של מד"א ו'צוות הצלה'

בטקס רב רושם שהתקיים היום (שלישי) בתחנת מד"א בירושלים, הצטרפו היום כ – 50 חובשים מתנדבים למערך כונני תגובה מהירה להצלת חיים.

בטקס נכחו מנהל המרחב אורי שחם, יו"ר 'צוות הצלה' הרב אברהם רייכמן, אחראי כוננים מרחבי איציק אסרף, אחראי מתנדבים מרחבי איציק גולדפרב, סופרוייזר מרחבי ראם נעימי, ובעלי תפקידים נוספים.

את הטקס הנחה חבר הארגון יענקי גולדהבר שפתח את הערב בברכת ברוכים הבאים למשפחת 'צוות הצלה', משפחה שמאגדת בתוכה כיום מאות מתנדבים, שהם כולם פסיפס של אנשי עשייה העוסקים לפרנסתם ולצד זאת מעניקים מרוחב ליבם את כל ימות השנה ושעות היממה להצלת חיים, במקצועיות ויחד עם ציות מוחלט לתורת ישראל ולרבני הארגון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשון הדוברים, מנהל המרחב אורי שחם שציין את שיתוף הפעולה הפורה בין הנהלת הארגון לבעלי התפקידים במד"א, בדבריו שיבח רבות את פעילות המתנדבים שפועלים ושואפים למקצועיות רפואית בלי פשרות.

כ-50 חובשי רפואת חירום הצטרפו למערך הכוננים של מד"א ו'צוות הצלה'
צילום: דוברות צוות הצלה

הרב אברהם רייכמן תיאר בהתרגשות את רגעי הקמת ארגון 'צוות הצלה' בשנת תשס"ז, בלי משאבים כלכליים. ואודות לשת"פ עם מד"א והעמידה על עקרונות הארגון שנתייסדו עם הקמתו, זוכה הארגון להתפתחות מדהימה בכמות ובאיכות של מתנדבים הפזורים ברחבי הארץ ומעניקים סעד מציל חיים.

לקראת סיום הטקס המכובד, ניגשו הכוננים החדשים לקבל את תיקי הציוד החדשים, המאובזרים בציוד החייאה, קיבועים וחבישות ועוד. בעזרתם יוכלו להגיב במהירות לכל קריאת חירום בסביבתם, ולהציל חיים עד הגעת האמבולנס.

בארגון 'צוות הצלה' מציינים הערב בסיפוק רב את עיבוי מערך הכוננים בעוד 50 כוננים מקצועיים ואיכותיים שיקדשו שם שמיים במעשיהם בירושלים, בית שמש, ביתר עילית, וגבעת זאב, תוך ציות מוחלט לרב הארגון, הגאון רבי מאיר סירוטה שליט"א, שמנתב את דרכה מיום היווסדה.

כ-50 חובשי רפואת חירום הצטרפו למערך הכוננים של מד"א ו'צוות הצלה'
צילום: דוברות צוות הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח