כלכלהמבזקים

בתום מו"מ אינטנסיבי: הסתיימה השביתה עליה הכריז ועד העובדים הארצי

בתום משא ומתן אינטנסיבי בין הנהלת בתי המשפט ונציגות עובדי המערכת, אשר התנהל ביומיים האחרונים במקביל להליך שהתנהל בבית הדין לעבודה, בו לקחו חלק גם נציגי הממונה על השכר במשרד האוצר ונציגי ההסתדרות, גיבשה הנהלת בתי המשפט הסכמות שהביאו לסיומה את השביתה עליה הכריז בשבוע שעבר ועד העובדים הארצי.
לאור זאת החל ממחר תשוב מערכת בתי המשפט לפעילות מלאה סדירה ותקינה.

במסגרת המשא ומתן סוכם היום (שני) בין הצדדים כי עד לחודש מאי 2023 יתקיים שקט תעשייתי ולא יינקטו עיצומים, כאשר במהלך תקופה זו תמשיך ההנהלה להוביל לפתח ולקדם את היוזמות המערכתיות בשיתוף פעולה וסיוע מצד העובדים. הממונה על השכר במשרד האוצר וההנהלה סיכמו עם הועד כי העובדים יקבלו שני מענקים שיוקצו באופן דיפרנציאלי, כאשר עובדים בדרגות נמוכות יזכו במענקים גבוהים באופן יחסי לחבריהם בדרגות הגבוהות.

הנהלת בתי המשפט רואה בסיכום זה הישג חשוב צודק ונכון עבור עובדי המערכת ובעיקר עבור העובדים בדרגות הנמוכות. בנוסף ובמקביל ימשך לאורך כל התקופה השיח וההידברות עם כל הגורמים ביחס לנושאים שעל הפרק במטרה לקדם הסדרים אשר יטיבו עם העובדים ועם המערכת בכללותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנהלת בתי המשפט מברכת על סיומה של השביתה ומודה לגורמי המינהל, לעובדים ולכל הגורמים אשר לקחו חלק בהידברות על מנת לגבש סיכום שיאפשר את סיומה של השביתה לשביעות רצון כולם ולתועלת הציבור כולו.

צילום: freepik
Back to top button