מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: התכתב בוואטסאפ עם קטינה בת 12, נפגש איתה וביצע בה מעשים מגונים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחמד אבו סארה (20), תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בקטינים במהלך החודשים האחרונים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אהוביה שטרן, הנאשם הוריד מרשת הטלגרם עשרות תמונות פדופיליה ו-68 סרטי פדופיליה ובהן קטינות וקטינים בגילאים שונים וכן פעוטות. בפרסומים הללו נראו הקטינים, הקטינות וכן הפעוטות במצבים מיניים.

בנוסף, הנאשם התכתב, באמצעות אפליקציית "וואטסאפ", עם קטינה כבת 12. במסגרת ההתכתבות התפתח קשר בינו לבינה אשר כלל חילופי מילים של אהבה וגעגוע בין השניים. הנאשם היה מודע לגילה של המתלוננת וביקש ממנה כי תשלח לה תמונות וסרטונים אינטימיים שלה וכן של בת דודתה בת השנה. בהמשך נפגש הנאשם עם המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, מעשה מגונה באדם שלא בהסכמתו, באמצעות אחר, גרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל שש עשרה שלא בהסכמתה ושימוש בקטין לעשיית פרסום תועבה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח