חדשות הארץמבזקים

רב ישיבה במצפה רמון: "להט"בים הביתה, הם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה"

ראש ישיבת ישיבת 'מדברה כעדן' במצפה רמון, הרב צבי קוסטינר, תועד אומר במאהל מחאה מול ביתו של ח"כ ניר אורבך אמירות חריפות נגד קהילת הלהט"בים.

בסרטון שפורסם בכאן 11 הרב קוסטינר נשמע אומר: "זה הקרב שאני אומר לכולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. להגיד: להט"בים הביתה, הומואים הביתה. זה רשע, רשע, רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שמה, רשעים. והם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה".

עוד אמר הרב קוסטינר: "אנחנו שותקים. מפחדים. הם מטורפים, אבל כולם שותקים. תפקידנו לא להתבייש ביהדותנו. הממשלה המשוגעת הזאת, הטירוף הזה, בעזרת ה' זה ייפול. אני אומר תמיד: מדינה יהודית, צבא יהודי, מדינת תורה. אני אומר לחבר'ה: מברכים בקול רם, אומרים דברי תורה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון תהל"ה, הורים למען הורים ללהטב״ק, הגיבו לדבריו: "דברי ההסתה של קוסטינר חמורים ומסוכנים ומסכנים את שלומם של ילדינו ושל כל מי שמעוניין לחיות באופן חופשי עם בחירותיו. הדברים אינם ראויים למי שמגדיר עצמו איש חינוך ורב, ועד שלא יחזור בו מדבריו, האיש אינו ראוי להיקרא רב. בארגון תהל״ה אנו מלווים במשך שנים הורים מקהילות דתיות, אשר מתמודדים עם קבלת ילדיהם שבתהליכי יציאה מן הארון. כאשר נשמעים דברים קשים כדבריו של הרב קוסטינר, הדבר מעצים בקרבם את הקושי, הכאב והבדידות. על הרב קוסטינר לזכור, שדרך ארץ קדמה לתורה. בדבריו אין דרך ארץ ואין תורה".

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) כתבה בטוויטר: "הרב צבי קוסטינר ניזון משנאה, קנאות דתית ומהסתה שנותנת יד להתרת דם כלפי הקהילה הלהט״בית. המלחמה שלו, ושל חבריו ממפלגת ׳נעם׳ היא לא רק נגד הקהילה הגאה אלא גם נגד נשים, נכים וערבים. מבחינתם כל מה שהם לא- לא צריך להתקיים. אני קוראת לרשויות לחקור את הרב על דברי הסתה לאלימות שלו."

מתנועת 'נאמני תורה ועבודה' נמסר: "דבריו של הרב קוסטינר מהווים דמוניזציה והסתה כלפי אנשים שנולדו עם נטייה מינית שונה. אנו מגנים בתוקף את דבריו שממשיכים להדיר קבוצות אוכלוסייה שלמות ולדחוק אותן מחוץ למחנה. מצער לראות שראש ישיבת הסדר מתבטא שוב באופן פשטני ומחלק את העולם לרשעים וצדיקים. כדאי שיזכור כל אדם, ובפרט כל איש חינוך, כי כל אדם נברא בצלם."

מצעד הגאווה ה- 22 של עיריית תל-אביב-יפו
צילום: גיא יחיאלי
Back to top button