מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: "מילים יכולות להרוג, במשך כל החודשים האחרונים לפיד ובנט מסיתים נגדי"

ח"כ איתמר בן גביר הגיב הבוקר (שלישי)לפרסום בדבר חוליית מחבלים שתכננה להתנקש בחייו: "מילים יכולות להרוג. זה לא סוד שבמשך כל החודשים האחרונים לפיד ובנט מסיתים נגדי. כך לדוגמא לפיד קרא לי צאצא של יגאל עמיר ובנט מנסה להוציא אותי מתחום הלגיטימיות. עיתון הארץ מקדיש כל בוקר טור נגדי – על אנשי השמאל לדעת שמילים יכולות להרוג!".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מודה לכוחות הביטחון שסיכלו את ניסיון הפגיעה בי, ומצפה שימשיכו לחקור את מאות קריאות ההסתה נגדי ולהעמיד לדין את המסיתים, המאיימים ושולחיהם. לא ארתע מאיומים וכוונות חיסול ואמשיך לפעול במאבקי הצודק למען עם ישראל".

לאחר התגברות האיומים נגד ח"כ בן גביר יחידת עוז של משמר הכנסת מאבטחת את בן גביר 24/7.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממפלגת נעם נמסר: "ההסתה של מחנה השמאל בגיבוי חברי הממשלה נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר חצתה כל גבול. הבוקר התבשרנו כי חוליית ערבים המזוהים עם ארגון חמאס תכננו לפגוע בו. אנו קוראים לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר החוץ יאיר לפיד: עיצרו את ההסתה! הפסיקו עם הפצת השנאה כלפי ח"כ בן גביר!".

ממפלגת 'הציונות הדתית' נמסר: "ההסתה של בנט ולפיד נגד ח"כ בן גביר חצתה כבר את כל הקווים האדומים והתירה את דמו. והתוצאה הנוראית – חוליית חמאס שמנסה לפגוע בו. חוליית ארגון טרור שתנועת אחות שלו חברה בקואליציה. אנחנו מבקשים לחזק את חברנו איתמר ולהודות לכוחות הביטחון."

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
Back to top button