מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: "אי כיבוד החלטות בית המשפט על ידי המשטרה – סופה של הדמוקרטיה"

אחרי שאתמול קבע שופט שלום שיהודים רשאים להתפלל על הר הבית, הגיעו הבוקר (שני) כמה מתפללים שביקשו להתפלל בהר הבית – וסורבו על-ידי המשטרה. אחד מהם, שהשתחווה, אף עוכב.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "רואה בחומרה רבה שמשטרת ירושלים לא מקיימת החלטת שופט לפיה מותר להתפלל ולומר שמע ישראל בתוך הר הבית. לפי התיעוד, שוטרים מנעו מיהודים להיכנס עם טלית ותפילין, אני חושש שאי כיבוד החלטות בית המשפט על ידי המשטרה, הינה סופה של הדמוקרטיה, משטרה שלא מכבדת החלטות של בית משפט נוהגת באנרכיה, מה נגיד לילדים ולנוער שלנו כאשר הם רואים שלא מכבדים החלטה של בית משפט? ".

לדברי בן גביר, "אם הדבר יימשך כך שלא יתפלאו שגם נערים וילדים לא מכבדים החלטות של בית משפט התנהגות המשטרה גורמת לזילות במערכת המשפט ופגיעה ברשות השופטת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ בן גביר הוסיף: "בכוונתי לפנות כרגע לשר לביטחון פנים ולהודיע לו שהוא חייב לקיים את החלטות בית המשפט, אחרת תוהו ובוהו ישרור כאן".

בתגובה לפרישת ראש סגל של רה"מ בנט אמר ח"כ בן גביר: "לשכת בנט ממשיכה להתפורר, והפעם ראש הסגל שלו שקופץ מהספינה המחוררת רגע לפני שהיא טובעת. לבנט, לא יעזור הפרוטקשן שישלם לזועבי ועבאס, כדי לייצב את את הקואליציה. את הממשלה הרעה הזאת נפיל בקרוב ונחזור עם כל הכוח עם ממשלת ימין חזקה שתעבוד למען עם ישראל".

צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ'
צילום: אור נחמיה אהרונוב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח