חדשות הארץמבזקים

בזק"א מסכמים את מבצע מירון: "כ-50 מקרים של איתור נעדרים, בהם גם תינוקות שאבדו"

עשרות מתנדבים מכל רחבי הארץ פעלו במשמרות מסביב לשעון בפעילות במבצע מירון תשפ״ב. באיתור ילדים אובדים ונעדרים אשר לא ענדו תג זיהוי. בחלוקת מים, מוקד השבת אבידה ובהפעלת מתקן מים קרים ייחודי שבמהלך היום בחום הכבד נהנו למעלה מ20 אלף איש מהמים הקרים, במוקד גם ניתן סיוע רפואי לאנשים מבוגרים בסיועו של ארגון חסדי שבתאי הפועל במירון ומסייע לאלפים בהשאלת ציוד וטיפול רפואי בכל ימות השנה ובסיוע ארגון חברים לרפואה.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א אמר: "השנה בעקבות ההיערכות המוקדמת והפקת לקחים בעקבות האסון הנורא שנה שעברה הגענו בכוחות מתוגברים, כדי לסייע בהצלת חיים, סיוע באיתור נעדרים ובחלוקת מים לאלפי העולים לציון הרשב״י. המתנדבים פעלו בצורה מקצועית בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה, מד"א במירון". והוסיף "מרנין היה לראות אלפי אנשים, נשים וטף אשר מטפסים את מעלה ההר בחום הכבד לאחר שעות רבות של המתנה ללא מים, כמים חיים על נפש עייפה מתענגים על המים הקרים שחולק להם על ידי מתנדבי זק"א".

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א, אמר: "חסדי השם, אחרי תפילות רבות וחששות אנו מסכמים את מבצע מירון ללא אירועי אסון, למרות רבבות העולים שהגיעו למירון הייתה ירידה משמעותית בכמות המקרים של ילדים שאבדו, סה"כ טופלו ע״י מתנדבי זק"א השנה כ50 מקרים של איתור נעדרים, בהם גם מקרים חריגים של תינוקות שאבדו, צוות מסור של מתנדבות שמרו על הילדים עם מממתקים וצעצועים. נתנו דגש על הצד של המניעה בחלוקת תגי הזיהוי ובכך הצלחנו למנוע מקרים מסוג זה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בזק"א מסכמים את מבצע מירון: "כ-50 מקרים של איתור נעדרים, בהם גם תינוקות שאבדו"
צילום: דוברות זק״א
בזק"א מסכמים את מבצע מירון: "כ-50 מקרים של איתור נעדרים, בהם גם תינוקות שאבדו"
צילום: דוברות זק״א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח