מבזקיםמשפטי/פלילי

ערבי מלוד מואשם שנהג שיכור ודרס שוטר: "נגרר מתחת לרכבו לאורך כ-20 מטרים"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד עבדאללה אל חדור (28) מלוד, בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה, גניבת רכב ועוד. זאת לאחר שבעודו תחת השפעת סמים וללא רישיון נהיגה, נהג ברכב גנוב ודרס שוטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין טלי קרת, הנאשם, בעת שהיה תחת השפעת הרואין, פרץ לרכב ברחובות לוד, נהג ברחובות העיר ואף יצא ממנה. בשלב מסוים, ביצע פניית פרסה וחזר לכיוון צומת כוח. במקביל לגניבת הרכב, דיווחה בעלי הרכב למשטרה על גניבתו.

בעקבות כך, הגיע כוח מג"ב לצומת כוח והקים במקום מחסום על מנת ללכוד את הנאשם. כאשר הבחין הנאשם בכוח מג"ב ובמחסום, סטה מנתיב נסיעתו והחל להאיץ. בשלב זה הבחינו השוטרים ברכב ופרשו רשת דוקרנים על הכביש. על מנת להימנע מהדוקרנים ולהימלט מהמשטרה, סטה הנאשם בחוזקה שמאלה, עלה עם הרכב על אי תנועה ודרס שוטר שהיה במקום. הנאשם המשיך בנסיעה מהירה כאשר השוטר נגרר מתחת לרכבו לאורך כ-20 מטרים. בשלב מסוים נותר השוטר מתבוסס בדמו על הכביש, בעוד הנאשם ממשיך בנהיגתו המסוכנת. כתוצאה ממעשיו נגרמו לשוטר חבלות חמורות בכל גופו. הוא הובהל לבית החולים ונכון למועד זה הוא עודנו מורדם ומונשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב מסוים נטש הנאשם את הרכב בעודו מונע, והרכב, ללא נהג, המשיך בתנועה בכיוון הנגדי בכביש עד שהדרדר לשול הדרך והתנגש בעמוד תאורה. רק לאחר מספר שעות אותר הנאשם ונעצר על ידי כוחות המשטרה זאת למרות ניסיונותיו האלימים למנוע מהשוטרים לעצור ולחקור אותו. גם למחרת, כשהוצא מהמעצר לטובת ביצוע חיפוש בביתו, התפרע הנאשם קילל, נשך ואיים על השוטרים שביצעו את עבודתם.

במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו, שם ציינה עו"ד קרת כי: "במעשיו הוכיח המשיב את מסוכנותו הרבה, את התעלמותו מגרימת פגיעה קשה לסובבים אותו וסכנה לציבור המשתמשים בדרך. הכול על מנת שיוכל להשלים תכניתו העבריינית ולהימלט מהמשטרה".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, תקיפת שוטר, איומים, גניבת רכב, נהיגה בלי רישיון נהיגה ונהיגה בהיותו שיכור.

ארכיון. צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח