מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נהגו לסמם גברים שהכירו ביישומון גריינדר במטרה לשדוד אותם

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שאכר השים (25) מיהודה ושומרון ואביתר בן אבי (29) מת"א בגין שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה, שוד בנסיבות מחמירות, עבירות מין, עבירות סמים ועוד. זאת לאחר שהנאשמים נהגו לתת סמים לגברים אותם הכירו ביישומון גריינדר או בטלגרם, לרב ללא ידיעתם, במטרה לשדוד אותם.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מרדית שיבאן- פרקל הנאשמים קשרו קשר לאתר גברים ביישומון גריינדר (המיועד להכרות בקרב חברי הקהילה הגאה) או בטלגרם, להיפגש עמם, ולשדוד מהם כרטיסי אשראי, תוך שלילת כושר ההתנגדות של המתלוננים.

הנאשמים פתחו פרופילי משתמש בגריינדר ובטלגרם, במסגרתם הציגו עצמם כ"מוחמד" וכ"קרלוס", וכן פרופיל זוגי משותף לשניהם. באמצעות הפרופילים יצרו הנאשמים, ביחד או לחוד, קשר עם כ 23 המתלוננים השונים וקבעו עמם מפגש מיני. הנאשמים הצטיידו מראש בסם מסוכן מסוג GBL אשר הכניסו לכוס המשקה של המתלוננים במינון גבוה, על מנת לגרום לאובדן הכרה, ללא ידיעתם או הסכמתם של המתלוננים. כאשר המתלוננים איבדו את הכרתם, נטלו הנאשמים את כרטיסי האשראי שלהם וכן תעודות או מסמכים מזהים אחרים לצורך שחזור הקוד הסודי של כרטיסי האשראי. במספר מקרים, כאשר נוכחו הנאשמים לדעת כי חלק מהמתלוננים הגיעו לדירתם ללא ארנק, פרצו הנאשמים לרכבם של המתלוננים באמצעות מפתחות הרכב שנטלו מהם ללא ידיעתם וגנבו את כרטיסי האשראי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באחד מהמקרים לאחר שנתנו למתלונן מינון גבוה של הסם בעודו רועד במקלחת, פתח השים את זרם המים במקלחון, הטיל את מימיו על המתלונן הצליף בפלג גופו העליון בעודו מגדף אותו "שרמוטה של ערבים", "לך תזדיין", "אני אראה לך מה זה" עד שהמתלונן איבד את הכרתו. במקרה אחר צילם בן אבי את אחד המתלוננים בעודו שוכב מעולף וערום על המיטה ושלח את התמונות באמצעות הווטסאפ. הנאשמים משכו כסף מזומן ממכשירי כספומט שונים בסך כולל של 190,177.35 ₪ ובנוסף גנבו רכוש ומזומנים בשווי עשרות אלפי שקלים. לאחר ביצוע המעשים המתוארים ועל מנת למנוע את זיהויים, חסמו הנאשמים את פרופיל המתלוננים בגריינדר או בטלגרם, באופן שהביא למחיקת כלל ההתכתבויות הן אצלם והן אצל המתלוננים.

להשים ובן אבי יוחסו עבירות של שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה, שוד בנסיבות מחמירות, שימוש בכרטיס אשראי בנסיבות מחמירות, הספקת סם מסוכן, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, פריצה לרכב, גניבה מרכב. בנוסף, להשים יוחסו עבירות של מעשה מגונה בכח, כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, איומים, ולבן אבי עבירה של פגיעה בפרטיות.

להשים מיוחסים 13 מקרים בהם פעל לבד, לבן ארי מיוחס מקרה אחד בו פעל לבד ואילו לשניהם ביחד מיוחסים עוד 9 מקרים נוספים. במקביל להגשת כתב האישום הוגש כנגד הנאשמים בקשת מעצר עד תום ההליכים.

קרדיט: freeimages
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח